Tusen takk Bunny!

I går var jeg så oppkavet med innbrudd på jobb

at jeg helt glemte å sjekke postkassa.

Nå når vi får post bare annenhver dag og dagene mine ofte går litt i surr, er det ikke like lett å følge med hvilke dager som er postdager.

Copyright: Strikkekjerring

Men i morges sjekka jeg og DER lå det jammen en håndskrevet kovolutt!

Inni der var en hyggelig hilsen fra Bunny, et flaxlodd og en fin Bunny som man kan dekke hull i klærne med.

Jeg har nemlig vært med på Bunny

sin Påskequiz og der vant jeg jammen!

Det ble ikke noe premie på loddet, men den fine Bunnyen har jeg virkelig bruk for.

Jeg lapper nemlig klær titt og ofte for er det noe Musikermannen gjør, så er det å ødelegge klærne sine.

Jeg kunne visst av og til trengt et strykemerke stort nok til å dekke hele ham!

Man kan si at det vises at det er en mann som ikke sitter mye i ro og da slites klærne.

Tusen takk, Bunny, for hyggelig premie i posten!

Copyright: Strikkekjerring

På  pinnene mine er Villmarksgenser og jeg er nå begynt å strikke på ermene.

I går gjorde jeg ferdig ett stort prosjekt på kontoret etter litt intensiv jobbing, så i dag skal jeg IKKE være på kontoret mer enn høyst nødvendig.

Jeg skal heller bruke kroppen til sjauing og arbeid. Det liker jeg mye bedre.

I dag hadde jeg også sikra meg nøklene, så det ikke ble samme opplevelsen som i går.

Copyright: Strikkekjerring

I natt har vi fått væromslag.

I stedet for snø som kom dalende fra himmelen, har vi fått regn og vind.

Det har ført til at snøen på bakken er smeltet for en liten stund.

Hvor lenge vites ikke.

Av og til kommer det et sterkt lys fra himmelen.

Hva det heter er jeg ikke sikker på, men det svir hvertfall i øynene.

Og du! Jeg har forresten opprette en Instagramkonto mens jeg spiste frokost i dag.

 

EN LYSENDE TORSDAG ØNSKES DEG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

10 kommentarer
    1. Så koselig å få hyggelig post ♥ Jeg fikk også sånn post for litt siden, og det varmer.
      Genseren blir nok fin og god. Kjekt strikk ♥
      Forhåpentlig er det slutt på snøen nå. Helt slutt for denne sesongen.
      Jeg la deg til på Instagram også. Koselig det synes jeg.
      Ha en strålende fin dag ♥♥

    2. Jeg er imponert over alt du rekker i løpet av en dag! Det er vel ikke bare Musikermannen som sitter lite i ro i løpet av dagene…. Svisj, svusj! 😀
      Så koselig med premie i posten fra Bunny! 🙂

      1. Joda, alltid nok å henge fingrene i hos oss.😊Veldig koselig med overraskelse i posten.🤗

      1. Jo, det skal jeg si deg.🤗
        Jeg har prøvd, men får det rett og slett ikke til.😅 Det ble borte da jeg byttet mailadresse, så jeg tror det er der problemet ligger.🥺

          1. Tro du meg! Den irriterer meg også.😂😅Jeg må finne ut av det.👍🏻Godt med et spark i ræva, så takk skal du ha.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg