Hvordan gikk det med Spanderbuksene??

For deg som leste morgenens innlegg om Spanderbuksene, så kommer resultatet her.

Copyright: Strikkekjerring

Etter himmelen å dømme, så det jo ganske så rosenrødt ut.

Musikermannen hadde fått på seg den blå dongeribuksa og jeg kryssa fingrene bak ryggen og håpte på at det ble Spanderbuksa som kom på.

I natt har det regnet noe voldsomt, men da vi skulle dra ble det klarvær og det slo om til frost igjen.

Copyright: Strikkekjerring

Væromslaget kom visst brått på for strøbilen også, for det regnet som kom, hadde plutselig blitt til is og hele veien var polert med null strøsand på.

Sånt kan skje og de kan ikke være overalt til en hver tid.

Da er det bare å ta det med ro og bruke litt ekstra tid.

Da vi kom til tunnelene, lurte Musikermannen på hvor vi skulle stoppe først.

Jeg tenkte at vi kunne starte på gartneriet, sa jeg.

Musikermannen ble stille og rett etterpå begynte han å gjespe noe voldsomt og sa at han trodde han måtte ta seg en liten powernap mens jeg var inne.

Det var ikke helt det jeg hadde sett for meg, men det kunne kanskje være lurt at han fikk litt mer energi til Spanderbuksene virkelig skulle tas i bruk??

Copyright: Strikkekjerring

Jeg durte inn og lot meg friste til å kjøpe 2 små orkideer til å ha i kjøkkenvinduet.

De 2 julestjernene som stod der, så mer død enn levende ut og hadde bare noen få grønne blad igjen, så de var modne for utskifting.

Copyright: Strikkekjerring

Når jeg nå likevel var der, ble det med noen poser frø hjem også.

Kortet mitt fikk med andre ord kjørt seg der.

Musikermannen våknet til liv da jeg lempet inn blomsterjord og det jeg hadde handlet i bilen.

Neste stopp var Europris og der var han ikke tungbedt å få med inn.

Nå var jeg litt lur og var kjapp til å stille meg ved enden av transportbåndet da vi kom til kassen.

Varene kom seilende.

Jeg pakket ned og  Musikermannen betalte gladelig.

Og det var jo ikke så rart.

Det var jo bare kjedelige firmating der.

Såpe, tørkepapir, vaskemidler, batterier og noen verktøystash Musikermannen absolutt måtte ha.

Men nå var jeg blitt sulten på kaffe og kake.

Copyright: Strikkekjerring

Musikermannen var skjønt enig og ferden gikk til hotellet, som hadde åpent.

Men skrekk og gru så glatt det var utenfor der!

Jeg hadde slett ikke sko for å gå på glattisen, så Musikermannen kom seg innomhus før meg og stimte bort til kakedisken.

Før jeg hadde fått sukk for meg, hadde han tatt kaffen og kaka si og kommet seg bort til et bord.

Jeg betalte og gikk tilbake for å hente cappucinoen jeg hadde bestilt og klarte såvidt det var å få knipset et bilde før kakene var fortært.

Nå hadde jeg egentlig kapitulert, så da vi kom til matbutikken var det ingen stor overraskelse at Musikermannen tilbød seg å pakke ned varene.

Så da var det bare å betale og se glad ut.

Konklusjonen:

DET VAR DEFINITIVT IKKE SPANDERBUKSENE HAN HADDE PÅ I DAG!

Men jeg gir ikke opp!

Han har jo flere bukser igjen.

En av dem må nå vel være Spanderbuksene??

 

HA EN FLOTT LØRDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

7 kommentarer
    1. Spørs om han ikke må ha mer tydelig beskjed om hva slags bukser du ønsker at han skal ha på seg. Han er jo tross alt mann! 😀

    2. God morgen……hehe…
      Sånn gikk det, men men var vel ikke den beste buksa i skapet det..Men ikke så galt…
      ..
      For en vei å kjøre….hjelpes…
      Men du har en fin søndag! 🙂

      1. Nei, var nok feil bukse, men da vet jeg jo hvilken bukse jeg IKKE skal finne fram neste gang.😂👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg