Er dette Spanderbuksene??

I skrivende stund er Musikermannen i dusjen og jeg stresser litt.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har nemlig et veldig viktig valg å gjøre.

Vi skal ut på litt shopping i dag og siden jeg nå har fått begge datasystemer opp å gå og alt har etter testkjøring sett ut til å virke som det skal, så mener jeg bestemt at jeg fortjener en liten påskjønnelse.

Derfor er det svært viktig at jeg i dag klarer å finne ut hvilken av buksene Musikermannen har som er Spanderbuksene.

Hva er så en Spanderbukse, lurer du kanskje på???

Copyright: Strikkekjerring

Jo, en Spanderbukse er altså en bukse man har på som gjør at den som har den på er mer spandabel enn ellers.

Derfor er jeg nå veldig stressa med at jeg MÅ velge den rette buksa i dag og ikke minst få ham til å gå med den!

Dere må nok kanskje hjelpe meg litt her, altså!

Hvilken av disse tror dere er den rette Spanderbuksa??

Jeg tror det er viktig at en Spanderbukse må være akkurat passe.

Ikke for stor og ikke for lita.

Den MÅ ha plass til en lommebok eller hvertfall en mobil med  kort (som det MÅ være penger på) og så må den sikkert være behagelig å ha på.

Jeg tror at jo mer behagelig den er å ha på, jo bedre Spanderbukse er det.

Tror ikke dere også det??

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har altså 3 bukser å velge blant.

Den øverste er en sort dongeribukse.

Den har jeg sett at han har brukt ganske mye, så jeg tror han liker den.

Så har vi den blå dongeribuksa i midten der.

Den har han også brukt mye, men jeg ser at lommeforet er litt slitt.

Mest sannsynlig fordi han tar mobilen mye opp og ned i lommen.

Kan det tenkes at han kan velge den, skal tro??

Så har vi den siste, som da er en dressbukse.

Den er hvertfall vid nok til å få plass til en mobil, men så spørs det om han synes den er litt for fin for å dra på lørdagshandel i??

Huff!

Det er så vanskelig å velge!!

Enn hvis jeg velger feil bukse eller han ikke vil gå med den??

Da kan jeg jo risikere at han ikke spanderer noe som helst i dag!!

Det hadde jo vært katastrofe!!

Jeg tror beint jeg tar med meg mitt eget kort.

Bare sånn for sikkerhets skyld!

 

HA EN SPANDABEL LØRDAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

12 kommentarer
    1. Skjønner veldig godt at dette er viktig og tenker valget er tatt, så håper det ble et godt valg. Jeg også holder en knapp på den øverste. Må får høre hvordan det gikk :)… God handel <3

    2. Av erfaring er det greit å ta med eget kort i tilfelle man finner noe man virkelig har lyst på.
      Ellers tenker jeg kanskje dressbuksa er spanderbuksa. Han føler seg litt mer “kar” og vil vise hvor spandabel han er.

      1. Tar nok med kortet for sikkerhets skyld.🤗 Dressbukse er jo for «storkarer». Det har du rett i.👌🏻👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg