FOR en strikkebok!!!!

Jeg er solgt! Kjenner du til strikkedesigneren Northern Knitting?

Ikke det? Da bør du sjekke ut den fantastiske boka hennes som er kommet ut nå.

Her finner du de nydeligste mønstre på gensere, dresser, pannebånd og mye annet. Mye av det er strikket i herlig Alafoss Lopi, Lett Lopi og garn fra Hillesvåg. Deilig ull, som gir herlige plagg til vinteren for både små og store.

Denne boka er det virkelig verdt å kjøpe!

Jeg har bladd i den mange ganger allerede og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken genser som er den fineste.

Du kan sjekke ut siden hennes HER

Hun har ikke lagt ut noe særlig med bilder selv, men dere kan gå inn på prosjektene andre har strikket for å se noen av de fine designene hennes.

Jeg tenker at en av hennes gensere skal på mine pinner SNART!

Jeg har også investert i den nye syboka til Ingrid & Ingrid.

De lager klær av gjenbrukstekstiler og ønsker at vi skal få en mer bærekraftig garderobe. Det er musikk i mine ører!

Jeg har liggende en god del stoff som jeg har planer for og i denne boka er det masse mønstre og tips til å sy sine egne klær og reparere det man har fra før. Denne boka blir nok også mye brukt av meg.

Strikke- og sybøker har jeg mange av, men disse to er virkelig bøker jeg kommer til å bruke mye.

I kveld skal jeg kose meg med å titte litt mer i dem og planlegge hva jeg skal lage.

 

Dagen har vært brukt til å pakke ut mye av varene som ble handlet i går. Mer om det, kan du lese om HER

Akkurat nå holder musikermannen på med å skru sammen det nye skrivebordet til minsten.

Vi har også hatt besøk av eldstemann og min svigerdatter. Håret hans ble klipt og vi fikk satt opp den nye routeren. Vi har lenge hatt problemer med dårlig nett og det viste seg at routeren vi fikk med da vi fikk fiber, er for dårlig.

Jeg har også fått vasket opp stoffene jeg kjøpte i går, så nå henger de til tørk. Jeg vasker alltid stoffene før jeg syr.

I morgen skal jeg få pakket opp gardinene og få dem hengt opp på rommet vårt og soverommet til minsten.

Det er også klart for skolestart på mandag, så da er det alltid litt som må gjøres klart.

Det er kommet nye folk på overnattingsrommene i kveld og på mandag kommer det enda flere, så litt matlaging blir det hver dag.

Men i kveld skal det strikkes litt videre på genserermet og nyte lørdagskvelden.

TAKK FOR TITTEN! VI SEES IGJEN I MORGEN!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg