Zadie – Lekker vårgenser

Denne er på strikkelista mi.

Jeg synes den har så mange lekre detaljer. Bare sjekk de skuldrene!

Den strikkes nedenfra og opp og er enkel strikk.

Jeg har lyst på den i et garn med litt liv i, gjerne noe melert.

Den har mange størrelser, fra XS til 3XL, hvor overvidden er fra 98 til 150 cm.

 

MØNSTER: ZADIE

 

LISTING-477542

Sjekk de fine detaljene på skuldrene.

Påskeværet er fraværende. I ettermiddag har det startet å regne og blåse.

Mye av snøen er smeltet og nedbøren er skiftet fra snø til regn, men det er meldt kaldere igjen og mulig mer snø.

Det er kanskje best å ikke minne seg selv på at det er 7. april?

 

Jeg har gått gjennom alle jakker og sko i yttergangen og har fått vasket inni hyller og en av veggene i gangen.

Klokka gikk fra meg, så jeg kom ikke lenger i dag, før jeg måtte dra på jobb og gjøre unna en del pakking før vi åpnet.

I dag har det vært en del innom for å handle garn til påskeprosjektet og det har vært litt take-away bestillinger.

Minstemann har ventet spent på om skolen skulle åpne igjen over påske, men i dag ble det klart at det blir hjemmeskole i lang tid framover. Vi hadde håpet på at i de kommunene der det ikke har vært påvist smitte, at skolene kunne åpne for alle, men slik ble det ikke. De siste dagene har han tatt saga fatt og begynt å sage opp vinterved. Nå er været så dårlig at han nok må avslutte den aktiviteten noen dager.

I kveld skal vi kose oss inne og slappe av litt. Strikkingen skal opp av kurven og settes i arbeid, he, he…

 

Ha en fin kveld!

 

 

2 kommentarer
    1. Nydelig genser, har nesten lyst på å sette den på to do lista mi også. Jeg har også blogget, medpinneroggarn.blogspot.no, den ligger brakk, er nå på Instagram @fra.min.hand heter jeg der, men savner bloggingen litt, der kunne man skrive litt mer til hvert bilde, skal ta en nærmere titt i bloggen din😊

      1. Masse fint i bloggen din. 🙂
        Flott instagram også. Har vært og titta litt i begge.
        Ønsker deg en riktig God Påske!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg