Warg – Norsk strikkeoppskrift

Alafoss Lopi er blitt et av mine nye favorittgarn til gensere og Anna-Sófiá Vetursól bruker dette garnet i mange av sine herlige mønstre.

Nå har hun kommet ut med en barneversjon av Warg i størrelsene 2 til 10 år. Du finner også voksenversjonen og veldig mange andre flotte mønstre hos henne HER

Du strikker genseren nedenfra og opp og du kan også bruke Blåne, som er Norsk pelsull. Et aldeles nydelig garn!

Mønsteret er på norsk.

 

MØNSTER: WARG POLARIS

Visste du at Alafoss Lopi har veldig fine egenskaper når det regner eller er fuktig i lufta?

Da reiser ulla seg slik at den støter regnet fra seg og plagget ikke blir så lett vått og tungt?

Den er også veldig fin med rustafargede eller blågrå innslag.

 

I dag skal jeg noen timer på jobb, men aller først er det vaskeromsprosjektet som står for tur.

Vi har lastet alt som var der inne ut og inn i stua og på gjesterommet. Min jobb blir å gå gjennom alt mens mannen skrur ned de gamle hyllene og monterer opp nye. Vi blir nok ikke ferdige i dag, men jeg håper at vi skal bli ferdige i morgen. Nå må jeg bare drikke opp teen og ta eeeeeen liten runde til på strikkingen, så er jeg i gang!

 

HA EN RIKTIG FIN LØRDAG!!

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg ønsker og kjøpe warg polaris oppskrift på norsk til dame. Er det mulig?

      Mvh
      Borgny Topp Kjærnet

      1. Hei!
        Ja, hvis du klikker på linken i innlegget kommer du til henne som selger dette mønsteret.
        Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg