Vintercamp, Julemesse og nye familiemedlemmer

Bobillivet er fint og vintercamping er også veldig koselig.

Copyright: Strikkekjerring

I går kveld fikk vi virkelig panoramutsikt ut over havet og det flotteste nordlys danset over bobilen.

Copyright: Strikkekjerring

Da har min lite råd til å gå å legge seg, men heller ta en tur ut med hunden og se på nordlyset.

Copyright: Strikkekjerring

Denne høsten og vinteren har det vært veldig mye klarvær og med det, utrolig mye flott nordlys og stjerneklart på kveldene.

Copyright: Strikkekjerring

Tidligere på dagen var vi innom julemessa i Glomfjord.

Der hadde de mye fint og jeg sprang meg på disse nydelige hespene med glittergarn og de skrek seg til å være med meg hjem.

Jeg prøvde å motstå, men du vet når skrikerunger starter opp, så gjør man jo nesten hva som helst for å få dem til få dem til å tie stille blant masse folk.

Dermed måtte jeg jo bare føye dem og få dem ned i veska mi.

Bildet yter dem ikke rettferdighet.

Garnet har masse glitter og det kommer ikke fram på bildet.

De er håndfarget av flinke Safransax, aka Bente Pedersen og hadde hun hatt julerødt, så hadde nok den også skreket seg til å bli med hjem og bo hos meg.

Det er egentlig utrolig hvor mye garn som bæljer seg til å bo hos meg.

Av og til føler jeg meg litt som Marthe Svennerud: “Je tek dem aille 7”.

Jeg tror det ryktes at det er fint å komme til meg.

Men det er klart at de fortjener å bli behandlet pent.

Jeg har noe mer glittergarn som har flyttet inn tidligere og jeg tror nemlig disse kommer til å trives veldig godt sammen.

Musikermannen sier ikke ett ord om at vi stadig får nye familiemedlemmer, men det kan kanskje ha med å gjøre at han stadig får noen nye i Musikerbua si??

Copyright: Strikkekjerring

Her ser dere hva som er på pinnene mine nå.

Hva det skal bli, skal jeg fortelle senere.

På bobiltur kan det være lurt å ta med strikkede sokker og her ser dere at mine er kommet på mens Tiara har fått seg ett nytt bein som hun passer godt på mens hun ligger ved føttene til mor.

Bobillivet er fint for både 2-beinte og 4-beinte som dere ser.

Copyright: Strikkekjerring

Solnedgangen i går ettermiddag er heller ikke vond å kaste øynene på.

Når havet er blikkstille er det fint å stå med bobilen helt inntil havkanten.

Da får man den flotteste utsikten.

Nå skal vi snart begynne på hjemturen og få pakket ut alt som ble handlet i går.

Musikermannen har visst en plan om noen flere lys som skal komme opp hjemme.

 

NYT EN VAKKER SØNDAG!!

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

14 kommentarer
    1. Ingenting så flott og magisk som det naturen får til. Uberørt natur uten vindturbiner er noe som må vernes om.
      Nydelig garn som klarte å få viljen sin. Blir spennende å se ka du får til av nøstene.
      God tur heim.

      1. Det er helt sant.🤩
        Vindturbiner er vi forskånet for her, heldigvis.🤗
        Garnet kommer nok på pinnene etterhvert.🧶🥰

    2. Nydelige bilder av nordlyset. Kjenner meg igjen med hylende garnbunter som vil bli med. 😂Har en gubbe som huserer i kjelleren i snekkerbua si. Havner nok del verktøy og annet. 😊

      1. Ja, de skrek så mye at jeg måtte bare ta dem med meg.😅🙈
        Jo, det havner visst både gitarer og verktøy i samlingen til Musikermannen også.😅🤗

    3. Så flotte bilder av nordlys, det er virkelig vakkert..
      Klart garnet må bli med hjem, det var jo så fint. Kos deg masse med kvelden..

      1. Vi har vært heldige med været og har hatt mye Nordlys nå i høst.🤩💚🌟
        Skrikerunger må man jo få til å slutte.🙈🧶

    4. ser dokk hadde en fin stund med nirdlysy i nordbygda 🤩 og eg e så glad for et du har fått deg en liten Safransax familie i garnlager bygda di 😂😂 hihi ..
      julerødt kan lages om ønskelig 🙈😳🧑‍🎄☺️

      1. Vi hadde det kjempefint.🤩💚
        Å, ja!🤩
        Når du får tid og stunder vil jeg gjerne ha en glitrende julerød også.🥰🥰🎅🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg