Villmarksgensere – Vakre gensere til små og store eventyrere

Reklame | Ullkurven

Jammen santen kom ikke den nye Villmarksgensereboka i posten i dag!

Mange med meg har nok gledet seg til den skulle komme.

Den forrige boka solgte så det suste og det har blitt strikket enormt mange gensere i islandsk ull det siste året.

Jeg har nå fått tatt en titt i den og jeg har sett meg ut flere favoritter allerede.

Det som er så fint med mange av Linka Neumanns mønstre er at ved å variere fargene, får du nesten et helt nytt mønster og en helt annen genser.

I boka er mange av modellene strikket opp i flere forskjellige fargekombinasjoner og forskjelleige typer garn. Da skal det godt gjøres at du ikke finner en fargekombinasjon du liker.

Her er det noen kjente og kjære favoritter fra forrige bok, som er blitt gjort om til kofte og også noen favoritter som er laget i tynnere garn.

Av de nye oppskriftene liker jeg veldig godt Arktisk sommer og Hopi.

Jeg tror de 2 kommer til å bli de største favorittene i boka, sammen med mange av barnemodellene.

I denne boka er det mange fine modeller til barn, som passer fint til både gutter og jenter.

Det er også litt småstrikk som luer og votter.

Du kan sikre deg boka HER

Jeg gleder meg til å ta en nærmere titt på den i kveld.

 

Nå er jeg bare såvidt hjemom før jeg skal tilbake på jobb og ta i mot nye overnattingsgjester.

Det har vært nok en travel dag på jobb med 2 cateringer som skulle leveres.

I morgen er det høstens første Strikkekafe og det skal virkelig bli koselig!

SEE YOU!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg