Veskehunder og filmstjerner!!

Musikermannen er glad i å se film og lever seg inn i rollene til skuespillerne slik at det til tider kan være svært frustrerende!

Copyright: Strikkekjerring

Av og til er han Forrest Gump, men med hans dårlige rygg, er han ikke så kjapp til å løpe.

Supermann har han også sneiet innom og forlangte at jeg skulle sy ham en supermannkappe.

En kort stund fantaserte han om at han var Brad Pitt også.

Han vet at utseende ikke helt stemmer, men det er fint å ha noen fantasier.

Til tider tar disse filmfantasiene helt av og det skal sies at det er en del filmer jeg styrer unna, siden jeg vet at det kan føre til ukesvis der han lever seg fullt og helt inn i rollene til hoverolleinnehaveren av filmen.

Copyright: Multiverso Noticias

Akkurat nå er han naturlig nok svært opptatt av Oscarutdelingen og er svært spent på om den norske filmen Verdens verste menneske skal få pris.

Han følger nøye med og syns de festene de arrangerer ser veldig spennende ut og mener at jeg skal servere ham champagne av høye glass og fine kanapeer skjært ut som stjernene på Hollywood Walk of Fame.

Han fabler om å få på seg smoking og gå opp den røde løperen for å motta pris og synes vi skal få anlagt en egen Ågskardet Walk of Fame med terrazzofliser lagt fra huset og bortover til musikerbua hans.

På alle stjernene skal det stå hans navn selvfølgelig!

Copyright: Getty Images

I går kveld tok det helt av!

En grønn presenning ble fort en rød løper og hunden vår ble lagt i en plastpose fra Spar Halsa og han gikk opp og ned den røde løperen, minst like elegant som Paris Hilton!

Stakkars hunden vår var blitt veskehund! Hva byr dere meg????

Jeg er helt utslitt av alle disse påfunnene og stadige krav til hva jeg skal sy av paljetter og stas til kostymer.

Jeg tør ikke å tenke på hvordan selve Oscarutdelingen kommer til å foregå!!

Det skal sannelig bli godt når det er over og verden kanskje vender tilbake til det normale for en stakket stund!!

 

ØNSKER DERE EN STJERNESPEKKET TORSDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

4 kommentarer
    1. hahahaha
      ja der lever han seg virkelig inn i Hollywood-verden 😀

      Lag dere en fin fin torsdag med rød løper og paljetter og veskehund 😀

      1. Ja, her tar det helt av!!! 🙂
        Det blir nok finere retter og høy sigarføring nå i flere dager til, ha, ha, ha…
        Ønsker deg en strålende torsdag! 🙂

      1. Som du ser, tar det litt av for filmstjerna i huset, he, he, he….
        Ønsker deg en strålende torsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg