Vårsprett – Norsk strikkeoppskrift

Onsdag, men det føles nesten som starten av en ny uke.

Skolene starter i dag, så da føles det litt som mandag.

Ute snør det litt og regner litt om hverandre og vårfølelsen er ikke til stede her i nord.

Vi kan trenge litt vårsprett. Disse sokkene gir hvertfall en følelse av vår.

Herlige vårfarger og masse mønster. Det må det jo bli vårfølelse av!

De er i 2 damestørrelser og garnforslag er Finull eller Mini Sterk.

Der er det mange farger å velge i og du kan sikkert finne litt i restekurven din også.

 

MØNSTER: VÅRSPRETT

Her kan man leke seg med farger og få helt forskjellige uttrykk.

Dagen i dag brukes til hjemmeskole for minsten. Akkurat nå har han et lite Teamsmøte, før vi fortsetter med matte.

Han har skole frem til 14.10 og jeg håper vi skal få gjort unna mesteparten, slik at det ikke blir så mye lekser som må gjøres i ettermiddag.

Etter at han er ferdig, skal jeg på jobb noen timer. Mannen er på jobb nå, så får han gjort unna en del.

I kveld håper jeg at jeg skal få startet på rundvasken av stua. Nå er det bare 3 rom igjen før jeg har fått vasket hele huset; Stua, en liten gang og vaskerommet. Jeg begynner å se en ende på vaskingen.

Jeg skal få tatt noen bilder av genseren jeg har strikket ferdig og finne fram garn og mønster til neste prosjekt.

Det er alltid gøy å legge opp til nye prosjekt. Akkurat nå er jeg veldig hekta på å strikke gensere, så nå er det 3. genseren jeg legger opp til.

HÅPER DU FÅR EN KJEMPEFIN DAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg