Våril – Norsk oppskrift + BURSDAG!!!!

Våril – Et lekkert navn på lekre sokker.

Hos oss laver snøen ned, så selv om det er april er det ikke mye som minner om vår.

Disse gule sokkene passer fint som påskesokker også.

De er i 3 forskjellige størrelser og strikkes på pinne 2.5 og 3 mm.

 

MØNSTER: VÅRIL

Lekkert bladmønster på hver side av sokken.

Ser for meg disse i grønt, rosa eller turkis også.

 

I dag har jeg bursdag!

I år blir det ingen feiring og heller ingen pakker.

Å eie en bedrift nå er det mest usikre som fins, så mannen har fått klar beskjed om å ikke kjøpe noe som helst.

Å ikke kunne feire bursdag nå, er helt i orden for meg. Jeg synes derimot veldig synd på alle barn som ikke får feiret bursdagen sin. Som barn er det en dag man gleder seg veldig til og man teller ned dagene i lang tid på forhånd og planlegger hvordan man skal feire. Sammen med venner og leker og maten er planlagt lang tid i forveien.

Da hjelper det ikke at foreldrene sier at vi skal feire den senere. Senere? Når blir det, da?

Ingen kan svare på det for det er det ingen som vet.

 

Snart skal jeg dra på jobb og starte å koke saltkjøtt og lage kålrabistappe. Det skal være dagens hos oss i tillegg til den vanlige menyen.

Jeg må også ta meg en tur ut og måke mer snø. Akkurat nå snør det, men jeg håper det blir litt opphold innimellom.

I kveld tenker jeg det blir å se litt påskekrim og strikke litt.

 

Riktig god palmesøndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg