Våren kommer! – GRATIS strikkeoppskrift

Våren kommer!

Nyyyyyydelige sokker i lekre vårfarger, designet av Anna Mäkilä.

Har du sett noe så fint? Se bare den fine hælen, som går over i mønsteret under sokken.

Her kan du finne fram ditt fineste sokkegarn og pinne 2.25-2.5 mm, som passer til strikkefasthet 34 m per 10 cm.

Jeg tenker at jeg ville brukt for eksempel Arwetta, som har fine, klare farger.

Mønsteret kan du faktisk laste ned GRATIS!

Copyright: Anna Mäkilâ

 

MØNSTER: SPRING IS COMING

Kan jo umulig unngå å bli i godt humør av de fine fargene.

Copyright: Anna Mäkilâ

 

Før jeg kan legge opp til noe nytt, må jeg hekle ferdig restegarnsmattene vi skal ha på utleierommene.

En av kattene har vært og lekt seg med garnnøstene i natt, så nå sitter musikermannen og løser opp alle vasene, stakkars. Han meldte seg frivillig til å hjelpe til faktisk.

Om ikke så lenge skal jeg på jobb.

I dag serverer vi lammestek, så da er det litt som må forberedes. Fra førstkommende torsdag skal vi åpne opp for å sitte i kaféen. Da blir det nye regler med 1 meter avstand mellom bordene, så da blir det litt lettere å kunne ta i mot gjester og samtidig overholde smittevernreglene på en god måte.

Ute er det regn og vått, så hagearbeid blir det nok ikke i dag. Det ser ikke lyst ut for de neste dagene heller, men jeg har fullt opp å gjøre de neste dagene, så det er egentlig helt greit.

 

KOS DEG MASSE PÅ DEN FØRSTE MAI-SØNDAGEN!!

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg