Unboxing + Rabattkode til DEG! :-)

Reklame | Reklame: Knittersbox

Som jeg fortalte tidligere, har jeg fått min første sponsor.

Det er stas, vet dere!

Copyright: Strikkekjerring

Sponsoren er Knittersbox, som lager bokser med garn, strikketilbehør og mønstre.

Du kan abonnere på boksene, som kommer ut hver måned.

Her kan du prøve ut nytt garn og strikketilbehør.

I boksen finner du også forslag til hva du kan strikke av garnet.

Copyright: Strikkekjerring

I dag kom Mars-boksen min og nå skal dere få se hva som er i boksen.

Copyright: Strikkekjerring

Se her, ja!

Boksen inneholder 2 nøster Silk & Wool Whisper Lace i en nydelig farge, strikkeforslag til garnet, en liten veske fra Design by TKG for å ha maskemarkører og slikt i og 10 små sikkerhetsnåler, som du også kan bruke som maskemarkører.

Garnet har jeg aldri prøvd før, så det skal bli spennende å prøve det ut.

Det består av 70 % Superwashull og 30 % Silke.

 

Så over til deg:

Jeg har vært så heldig at jeg har fått en rabattkode til deg som du kan bruke hvis du ønsker å få tilsendt en strikkeboks hver måned. Du får da 10 % på første boks i ditt abonnement ved å bruke rabattkoden:

STRIKKEKJERRING10

Abonnementene finner du her: KNITTERSBOX

Rabattkoden gjelder til og med 20. mars. 🙂

Du kan velge om du vil ha

-Fargeboks

-Jordfarger

-Duse farger

Knittersbox er også kommet med et helt nytt digitalt strikkemagasin og du kan også bestille din egen Påskeboks.

De første ble revet bort, men de har lagt ut nye i dag, så hvis du kjapper deg kan du nok få kloa i en, he, he…

 

Jeg gleder meg til å strikke av dette garnet.

Dere skal få se hvordan garnet blir og høre mer etterhvert.

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

2 kommentarer
    1. Dette hørtes veldig spennende ut. Gleder meg til å se hva du skal lage av det nydelige garnet.
      Kos deg masse.<3

      1. Ja, det blir spennende å prøve ut nytt garn.
        Jeg må tenke litt på hva jeg skal strikke av det.
        Det kjennes deilig ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg