#UFO nr 4

Nå skal jeg komme med et røskende bra tips dere!

Copyright: Strikkekjerring

Hvis du skal bli kvitt UFOer i en fei, uten at de rekkes opp, for det teller ikke, så skal du gjøre noe smart.

Finn den aller minste UFOen du har, eller de som det bare gjenstår å feste tråder på og litt annet smårusk, og så tar du deg de 10 minuttene det tar å gjøre dem ferdig og VIPS! så har du en UFO mindre på lista di!

Var ikke det skikkelig lurt altså??

Det har nemlig jeg gjort i dag.

Jeg hadde et lite hjerte som bare trengte å fylles, sys sammen og feste en liten sløyfe på og dermed kunne jeg stryke den av lista mi og si at jeg har gjort ferdig 4 UFOer i år.

UFO er UFO!

Uansett om den er stor eller liten, sant?

Så kan vi jo la være å snakke om de virkelig store UFOene som ligger der og kjefter på meg for at de enda ikke er kommet fram i køen.

Men her får man sannelig lære seg å vente på tur og de som er minst skal komme først og de store er så store nå at de kan lære seg å ha litt tålmodighet og vente til det er deres tur.

(Når det måtte bli vites ikke….)

Joda!

Jeg kan tross alt klappe meg selv på skuldra med 4 vel gjennomførte UFOer, uten at jeg har lagt opp til ett eneste nytt prosjekt i 2024.

Det må MINST være rekord!!

Det er nesten så jeg undres over at ingen har spretta champagnen altså!

DET burde jo være en champagneflaske verdig.

Ja, om ikke annet ett liiiiiiite glass prosecco???

Okei, okei!

UFOen veide bare 16 gram garn og det var vel kanskje i overkant optimistisk å innbille seg at det skulle sprettes champagnekorker for DET, liksom!

SUKK!

Copyright: Strikkekjerring

Men når jeg er ferdig med neste UFO, så synes jeg faktisk at jeg må ha gjort meg fortjent til det.

Synes dere ikke???

Det er tross alt ett par strømper i grøss-og-gru garn i størrelse 47 som skal bli til lugger til Musikermannen.

DA har jeg tross alt rundet et rundt tall.

Ja, 5 ER et rundt tall.

Bare tenk på de som fyller 5 år.

Det er MYE det !

For ikke å snakke om 25 eller 75, så det er hvertfall ikke noe å diskutere.

Da SKAL jeg ha prosecco altså, ellers gidder jeg ikke å være med mer.

Bare så dere vet det!

 

HA EN BOBLEFIN KVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg