Trygves SnuskeByrå!

Med stor fare for å bli sensurert bort skal jeg prøve å begrense ordbruken i dette innlegget slik at det ikke bare blir et stort rødt kryss over det.

Copyright:Strikkekjerring

Dagen i går begynte dårlig.

Musikermannen våknet midt på natta av intens nakkeverk og hodepine.

Han skulle av sted på spillejobb på morgenen, så da var gode råd dyre.

Etter litt oppbacking og noen hvite piller, fikk jeg ham ut døra.

Han var faktisk så elendig at han ikke klarte å drikke morgenkaffen og da er han bra dårlig skal jeg si deg!

Spillejobben gikk bra, men resten av dagen var det verre med.

Du vet sånne dager da alt går skeis og uansett hva du gjør for å ordne opp i ting, så er du tilbake på 0 når dagen er omme??

I går var en sånn dag.

Jeg skal ikke fortelle om det for det tar for lang tid og da kommer du til å bli drittlei før du er ferdig lest.

Midt oppi alt ringte en kunde som skulle bestille julebordsmusikk og lurte på hva i helsike det var vi drev på med??

Musikermannen skjønte ikke bæra (det er forsåvidt ikke så unormalt, ha, ha…)

Kunden hadde satt seg ned og sjekket nettsiden vår for å se utvalget av musikk og holdt på å sette kaffen i vrangstrupen da han kom til en side som tilbød helt andre tjenester enn musikk.

Da Musikermannen kom hjem, sjekket han også siden og brillene holdt på å ramle av nesen hans da han fikk opp en asiatisk side med bilder i full action.

Jeg foreslo at jeg kunne få meg en ny stillingsbeskrivelse som Bordellmamma, men Musikermannen syntes ikke jeg var noe artig og ville ha seg frabedt å bli forbundet med slikt snuskeri i hans firma.

Etter å ha sjekket litt viser det seg å ha sin forklaring.

Tidligere hadde vi ett domene som var bare på Artistbyrået, men da vi slo sammen firmaene sa vi opp domenet og hadde bare en firmaside.

Det gamle domenet hadde mange treff og da vi kun drev med det og du søkte opp Artistyrå på Google, kom vi på 1. plass.

For de av dere som har litt peiling på slikt, så skjønner dere at siden hadde mange treff.

Domenet vårt ble solgt videre og mest sannsynlig blir de som skriver inn adressen da linket videre til denne mer snuskete affæren.

Når Musikermannen hadde fått summet seg litt, måtte han le og startet å sende linken til sin bror og gode venner og kollegaer og fortalte at han nå var blitt direktør for Trygves Snuskebyrå.

Han hadde det mye moro med det, he, he…

Vi må takke vår gode kunde for tipset og beklage at vi nok ikke er begynt i en ny bransje.

Vi skulle gjerne kjøpt domenet tilbake og linket det videre til vår nye side, men jeg tenker at de som har kjøpt det neppe vil selge og i såfall må vi nok betale en blodpris.

Dagen i dag er sannelig ikke begynt noe bedre.

Vi er nemlig fri for både internett og TV, men vi har mobilnett enda så det er.

Vi er sikkert blitt sensurert etter gårdagen, vil jeg tro, hi, hi…

Som sagt: Aldri en kjedelig dag hos oss!

 

HA EN SNUSKEFRI ONSDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

7 kommentarer
    1. Hahaha, det hadde tatt seg ut om dere skulle begynt med snuskeri i tillegg til alt annet! Da tenker jeg dere ville fått det travelt! 😀

      1. Ja, skrekk og gru!🙈😅
        Tror jammen vi har nok å holde på med.😅
        Det var nok ikke i vår villeste fantasi at domenet skulle bli solgt videre til dette.😅

    2. Jeg skjønner det ikke kan være det, kjedelige dager. Og i kveld (natt) mens jeg leser innlegget, tenker jeg, dette burde ha vært filmatisert. Dere burde vært en serie en kunne se. 😀 Ønsker deg en riktig fin torsdag med nett, tv og alt :).

      1. Det er utrolig hva man havne borti.😅
        Det er jo ikke slike ting man ser for seg akkurat.🙈
        En flott torsdag ønskes deg.🤗

    3. Travle dager hos dere, domene og det der skjønner jeg meg lite på. Men jeg har kjøpt mitt domene her på blogg Solliv – det er jeg glad jeg gjorde..tenker jeg.
      Fin dag videre…God morgen!!!

      1. Det var lurt at du gjorde det, ja.🤗👍🏻
        Vi kunne ikke drømt om at det ble solgt videre til en slik side og angrer nå på at vi ikke beholdt det. Det koster jo ikke så mye tross alt.😅
        Ha en riktig fin dag.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg