Traktorluer – Strikkeoppskrift

Traktorer er et kjøretøy som er elsket av både store og små.

 

For eksempel, har min mann en eldgammel Zetor som han elsker!

Han har naturlig nok en Traktorlue med rød traktor, he, he….

Mønster: TRAKTORLUE

Garn: Classic Alpaca

Pinne: 3.5 mm og 4 mm

 

Mønsteret finnes i flere størrelser, slik at hele familien kan få sin egen lue.

Du kan strikke den i Classic Alpaca, eller annet type garn som merino eller ullgarn med strikkefasthet 22 masker pr 10 cm.

 

Her koser jeg meg med frokost før jeg skal på jobb.

Som dagens middag i dag, blir det “Kjøtt i mørket”, en gammel oppskrift, og

som dagens dessert skal jeg lage Fastelavnsboller. Får håpe det kommer mange innom og kjøper middag i dag. Matsvinn liker jeg ikke, he, he….

Jeg skal også få festet trådene på min restegarnsveske og oppskrift og bilder kommer i kveld, så ta en titt innom da.

HÅPER DERE FÅR EN SUPER FASTELAVNSSØNDAG OG KOSER DERE MED BOLLER!

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg