Temperaturteppet er ferdig!!!

YES!!!

Etter å festa utallige tråder, er endelig teppet mitt ferdig.

Temperaturteppet mitt er fra 2018 og har ligget lenge i strikkekurven min.

Jeg la opp altfor mye masker, så det ble innmari stort.

Jeg har strikket inn temperaturene fra januar til og med juli og fant ut at jeg bare måtte felle av for at det ikke skulle bli gigantisk. Det passer derfor best å bruke det sideveis, he, he….

Har du lyst til å strikke ditt eget temperaturteppe?

 

Da kan du ta en titt HER

Jeg har brukt ganske mange farger i mitt, men jeg har kun brukt ullgarn.

Jeg har brukt Ask og en del garn som jeg har plantefarget, som også er Ask.

Det kan hende at jeg skal tove det bittelitt i tørketrommelen, bare for å få det litt ekstra mykt.

Jeg har faktisk lyst til å strikke flere slike tepper. 1 rille per dag har man tid til å strikke og i løpet av ett år har man et stort teppe. Neste gang skal jeg i så fall legge opp mindre masker. Jeg tror jeg la opp 300 masker eller kanskje litt mer.

Tro det, eller ei! I dag har vi SOL!

Det ligger enda litt snøflekker her og der og i fjellene er det ganske mye, men takk og lov for at det ikke regner!

Etter jobb i dag, skal jeg starte å rake plenen. Størstedelen av den er enda så fuktig at det ikke er mulig enda, men jeg kan starte der det er tørt. Minstemann har fått i oppgave på ukeplanen å jobbe med hagearbeid, så da kan han få bidra der. Men vi må først få gjort unna matte og en del prosjektjobbing.

Deilig at vi endelig får litt vårvær!

HÅPER DU FÅR EN FANTASTISK START PÅ UKA!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg