Sykehustime i dag

I dag var det tidlig opp for å gjøre seg klar til å reise på sykehuset.

For oss som bor her, går hele dagen for å dra på sykehuset.

Først er det en fergetur, så er det 18 mil å kjøre før man er i Bodø.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg hadde time på Revmatologisk avdeling.

Det ble masse undersøkelser og nye blodprøver ble tatt, som skulle sendes til Ullevål.

Jeg hadde time 12.30, men var ikke ferdig før kl var nesten 15 i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Det ble bare en kjapp tur innom City Nord for å handle litt før timen, så etter jeg var ferdig på sykehuset, var det bare å starte på hjemturen. Jeg skal tilbake igjen om 6 måneder.

Copyright: Strikkekjerring

Det var allerede begynt å mørkne da jeg kom ut av sykehuset, men jeg rakk såvidt å ta et bilde av sola som forsvant bak fjellene ut av vinduet i bilen.

Det var godt å komme hjem igjen etter en lang dag på reise.

I morgen er det meldt dårligere vær, så det hadde nok ikke blitt så fint føre som i dag.

Strikking har det ikke blitt i dag, men kanskje det blir noen runder videre på genseren før jeg tar kveld.

Men først må jeg se neste episode av Katastrofen Kielland.

Jeg var lita da ulykken skjedde, men husker veldig godt hvor mye det var om saken på radio og TV.

En fryktelig historie og det er sterkt å se hvor tungt det er for de involverte å snakke om dette, så mange år etterpå.

Det kan virke som det er mange ubesvarte spørsmål for de pårørende. Jeg håper denne serien gir de etterlatte svar på hva som virkelig hendte med deres aller kjæreste.

Jeg håper du har hatt en fin start på uka og at alt står bra til med deg.

See you tomorrow!

 

 

2 kommentarer
      1. Hahaha…
        Det har du helt rett i!
        Men vi som bor er VELDIG patriotiske og nekter plent å se de negatisve sidene med å bo her, he he…
        Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg