Sy klær?

I mitt prosjekt om å kjøpe mindre klær i 2022 og se hva jeg kan lage, har jeg funnet fram sybøkene mine.

I kveld skal jeg ta en titt i dem og se om jeg finner noen fine mønstre jeg kan sy.

Copyright: Strikkekjerring

I flere av disse vet jeg det skal være mønstre som er ganske lette å sy.

Jeg er først på utkikk etter mønstre på T-skjorter.

Så må jeg ta en titt og se om jeg har stoff som kan passe og som det er nok av.

Men først skal jeg bruke godt og vel en halv arbeidsdag på å dra til legen.

Jeg var litt uheldig med timen, så det blir ventetid både før og etter timen, siden det passet dårlig med fergetidene.

Copyright: Strikkekjerring

Aller mest har vi nok bruk for tykke ullgensere akkurat nå, for ute snør det, selv om vi er kommet til 2. mai.

De eneste blomstene vi kan nyte synet av, er de blomstene vi har inne.

Jeg er nesten kommet under ermene på Villmarksgenseren, så den blir med på turen i dag.

Da er jeg nok klar for å begynne på ermene i kveld.

Foreløpig har jeg ikke falt for fristelsen å nettshoppe klær, så til nå går det bra med prosjektet mitt.

Ellers skal jeg fortsette på kontorarbeidet i dag. Der er det ikke blitt mindre å gjøre siden sist.

 

ØNSKER DEG EN MAGISK MANDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

12 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt jeg, du er jammen meg flink til både det ene og det andre 😀👏
      Bare pass på deg selv oppi alt, så det ikke sier stopp🥰God klem ❤️

      1. Joda, jeg har noen helsemessige utfordringer, så det er ikke alltid like lett å balansere alt.😅
        Ha en riktig fin mandag.🤗

    2. Du er visst en ordentlig strikkekjerring 😀 Jeg har bare strikket tre cm på mitt prosjekt, hihi… Men kommer nok i mål en eller annen gang 😉 Lykke til med syprosjekter og legebesøk 🙂

      1. Vi har så mye dårlig vær, vet du.😅Da blir det mer strikketid.🤣 Du blir nok ferdig med ditt strikkeprosjekt også.👍🏻🧶En fin mandag til deg.🤗

        1. Jeg blir nok ferdig med mitt strikkeprosjekt akkurat når jeg skal bli ferdig 🤗 Dårlig vær betyr helt klart mer strikketid 😀

    3. Skulle ønske jeg var mer venn med min arvede symaskin, så hadde jeg også kunne lage noe fint. Dessverre så er vi så uvenner at jeg tror ikke at det går å løse den floken gitt… Ha en riktig fin mandag 🥰

      1. Huff da! En vrang symaskin er ikke så kjekt å krangle med, nei. Håper du får en fin mandag.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg