Stryta er ferdig!!!

Juhu!!!

Ferdig med genseren til musikermannen.

Garnmengden var riktig etter størrelsen og jeg strikket etter oppgitte mål.

Garn: Alafoss Lopi

Størrelse: XXL

 

MØNSTER: STRYTA

Jeg skal strikke denne til meg selv også, men jeg skal bytta ut en av fargene.

Nå er det minstemann som har ønsket seg genser, så den skal jeg legge opp til i kveld.

Det blir premien etter at jeg har vasket rundt stua i ettermiddag OG strøket og hengt opp sommergardinene.

Klapp på skulderen til meg selv. Det var utrolig deilig å få lysere og lettere gardiner nå.

Nå har jeg bare 2 rom igjen i huset å vaske rundt. Tenk det!!!

I disse dager må man finne de små positive tingene man kan være glad for.

Minstemann jobbet effektivt med skolearbeidet i dag, så vi fikk gjort unna det vi skulle. Da slapp vi å sitte med skolearbeid i ettermiddag, så han var veldig fornøyd med det.

I morgen skal musikermannen starte hjemme, mens jeg overtar etter matpausen. Om det funker gjenstår å se, he, he…

TAKK FOR AT DU TOK TUREN INNOM. HA EN FIN KVELD!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg