Strikkeåret 2023 – DEL 4

Jeg blir visst aldri ferdig med fjoråret, jeg.

Copyright: Strikkekjerring

Men enden er faktisk nådd nå altså!

Siste del av strikkeåret 2023 og en aldri så liten oppsummering i morgen, så skal jeg være klar for 2024.

Det ble ikke strikket de store prosjektene på slutten av året, naturlig nok.

Førjulstiden er alltid travel, så da blir det ikke strikket så mye.

Men 2 par tøfler som jeg strikket etter ett bilde ble det og en sløyfe med strikket pynt og en julelue ble ferdige.

Copyright: Strikkekjerring

Twistnissene ble også strikket etter et bilde jeg fant og i høst ble det også litt skinnsøm.

Musikermannen har fått seg nye skinnvotter og jeg sydde også noen skinnhjerter av rester av skinn.

Musikermanne fikk seg også nye julesokker rett før jula ringtes inn, eller de ble vel strengt tatt ferdige i romjula tenker jeg, he, he…

Copyright: Strikkekjerring

Mysteriestrikk ble det også i desember og jeg fikk gjort ferdig både lua og vottene.

Sannelig bar med de vottene skal jeg si deg, kaldt som det er ute!

Dessuten går jeg fort lei av votter med mønster, så det passet bra å strikke en del om gangen på hver vott, så slike mysteriestrikker skal jeg melde meg på flere ganger.

Glitter og stas hører jula til, så Musikermannens smak er blitt satt på prøve med disse glittersokkene.

De er faktisk blitt brukt, så der har han bevist at han holder ord, men muligens på trass. Hva vet jeg?

Hva gjør så etasjefatet på bildet??

Jo, som du skjønner så manglet jeg et bilde i bildecollagen, så da måtte jeg bare finne noe å ta med, he, he…

Men det er faktisk hjemmelaget det også og ikke minst det som er på fatet.

 

I morgen kommer det en liten oppsummering av antall ferdige prosjekter for 2023.

Jeg holder også på å sortere alt garnet og ikke minst prosjektene som dukker opp fra poser og kurver rundt omkring.

Nå er det sannelig på tide å få ryddet opp!

(Kjefter på meg selv så jeg ikke bare putter alt inn i skapene igjen…)

Men det er vel ikke så bra å ha skjeletter i skapene, så det er vel best jeg tar dem ut og lufter dem litt om ikke annet.

Så får vi se hvordan det går…..

 

NYT JANUARKVELDEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg