Strikk en vest i full fart!

Jeg har aldri strikket en vest til meg selv før, men nå kjenner jeg at jeg har veldig lyst til å strikke en myk, varm og god vest.

Denne står høyt på ønskelista og når det går med KUN 3 nøster Air i str S, er det et kjapt prosjekt.

Den er kjempefin til å ha over en T-skjorte eller hvis man skal være litt finere, kan man ha en fin, nystrøket skjorte under.

Passe varmt for å bruke inne også, for oss som er litt frosne av oss.

Mønsteret laster du ned gratis.

 

MØNSTER: COLLEGE DAYS (Norsk)

GARN: AIR

PINNER: 4.5-5 MM

STØRRELSER: S-XXXL

 

Det frister veldig å legge opp til denne, men først må jeg få litt andre ting av pinnene.

 

I dag er det baking og rundvasking av kjøkken som står på programmet. Vi blir nok ikke ferdige i dag, men vi får se hvor travelt det blir utover dagen, så får vi heller ta noen timer i ettermiddag og i morgen.

Det blir mye skitt på et “actionkjøkken” i løpet av en travel sommer, så det skal bli godt å få vasket skikkelig og rimt av og ryddet frysere.

Stikker bare innom her såvidt, får nå skal vasketua få svingt seg!!

 

HA EN FINFIN TIRSDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg