“Stashpose” med oppskrift + Blodprøvesvar

Er det noe vi strikkere har, så er det strikkestash.

Maskemarkører, målebånd, flettepinner, maskestoppere og alt mulig annet småtteri.

Det er kjempesmart å ha dette i en liten strikkebag med glidelås, i stedet for å ha alt løst i veska.

Det er nesten umulig å finne det man trenger når alt ligger løst i veska.

En slik “Stashpose” er rask å lage. Kanskje det kan være helgas prosjekt?

Copyright: Silje Abroad

Foruten litt garn, er det lurt å fore den med litt stoff og sette i et glidelås.

Copyright: Silje Abroad

 

En strikker verdig, disse “Stashposene”

 

MØNSTER: ZIP KNIT POCKET

GARN: PURE LINO ELLER DROPS COTTON LIGHT

PINNER: 3.5-4 MM

 

Jammen ble det ikke 2 cateringer i dag også, så den ene er allerede levert.

Vi går mot en ny travel helg og det kom masse nye varer inn døra i morges, så jeg har rikelig å gjøre i dag.

På strikkekafeen i går la jeg opp til et helt enkelt pannebånd med en twist. Det vil si 2 rett, 2 vrang i 2 omganger, før man forskyver mønsteret med 1 maske annenhver omgang. Easy peasy!

Jeg har også et prosjekt å feste tråder på før det skal en runde i vaskemaskinen.

Legen ringte i dag for å fortelle om blodprøvesvarene mine. Det var som vanlig ikke alt som stod bra til, så hun vil følge meg opp videre. Jeg skal derfor tilbake for å ta nye prøver om 3 måneder.

Det ser ikke ut til at kroppen min spiller helt på lag for tiden, selv om jeg tar medisiner og kosttilskudd i søkk og kav. Både vitaminer, jernlager og hormoner er i ulage, så her har jeg en del utfordringer.

 

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN FREDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg