SOMMER SOMMER SOMMER!!!!

Nå er vi alle drittleie av snø og vinter, så nå må det bli VÅR og SOMMER snart!!

Vi er tross alt snart i slutten av april!

For å holde motet oppe og drømme om varmere dager, leter jeg etter sommertopper med lekre bilder av sol og sommer. Denne nydelige toppen av Lene Holme Samsøe er midt i blinken!

I nydelig sommergarn og lekre farger. Hullmønster, korte ermer og en søt fasong. Åååååå, den bare oser sommer og sol! Kanskje et lingarn hadde vært perfekt til denne?? Hmmm……

 

MØNSTER: SOMMER ELLA SOLO

Mønsteret er på norsk og toppen strikkes ovenfra og ned.

I dag har det regnet konstant hele dagen. Minstemann er så lei av været at han har bestemt seg for å fiske, uansett vær. Det skal sies at isen bare har gått på en liten del av vannet, så jeg tviler på at han får noe fisk.

På jobb, har det vært mange innom og handlet i dag. Det ble også litt tid til å sy, men i morgen må jeg nok starte tidligere hvis jeg skal få unna litt bestillinger. Det kommer nok noen bilder her på bloggen etterhvert.

I stua er det fremdeles kaos, siden vi ikke har fått på plass alle hyllene på vaskerommet.

Jeg får bare lukke øynene for rotet og finne sofakroken likevel. Lørdagskos må det være, selv om det er rot rundt omkring. Jeg tror nok jeg skal få ryddet det meste på plass i morgen. 🙂

KOS DEG MASSE!!

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg