Skal det være en hårstrikk??? :-)

Skal tro om ikke det er ganske mange som har liggende rester etter Kid-Silk, Tilia eller andre tynne garntyper?

Til en hårstrikk trenger du ikke mye garn, men det er en super måte å få brukt opp restene på.

Copyright: Dorothy Offeciers

 

Disse er superenkle å strikke. Du trenger kanskje ikke mønster engang, men hvis du skulle ha bruk for det, har denne designeren laget et mønster for denne type garn, holdt dobbelt. Enda bedre måte å få brukt opp mer rester på, ikke sant?

Copyright: Dorothy Offeciers

 

MØNSTER: SCRUNCHIELOVE

GARN: Kid-Silk, Brushed Alpaca Silk fra Drops

PINNER: 4 MM

 

For meg har det vært lite nattesøvn i natt.

I går kveld gikk jeg og musikermannen en tur i skogen og da jeg kom hjem begynte nese og øyne å renne og jeg startet å nyse og hovne opp under øynene. Halsen klødde og var irritert også, så ett eller annet var det jeg reagerte på. Muligens gresset. Det vet jeg at jeg ikke tåler.

Jeg går på 1.5 dose av den sterkeste allergimedisinen, men det var tydeligvis ikke nok.

Jeg får holde meg unna skogen en stund fremover, for nattesøvn trenger jeg.

 

I dag har vi også flere cateringer som skal leveres. Kaker og brød skal også bakes til kafeen. Jeg har fått en kakebunn ferdig og brødene står til heving. Nå skal jeg sette i gang med gulvvask og “koronavasking” av alle berøringspunkter.

I ettermiddag får vi flere overnattingsgjester på rommene og de har også bestilt middag. Det betyr en lang dag på jobb i dag.

Jeg får kanskje strikket litt videre på mitt prosjekt i kveld. Jeg har ikke så mye igjen før jeg er ferdig.

I morgen er det strikkekafe og da skal vi strikke pannebånd, så jeg må få ferdig det jeg har på pinnene nå. Da har jeg god samvittighet for å legge opp noe nytt, he, he….

 

HA EN FIN STRIKKEDAG!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg