SE så langt jeg har kommet!!

Genserstrikkingen går unna, som dere ser.

Jeg har nå fått bolen og ermene inn på samme pinne og er begynt å strikke mønster.

Copyright: Strikkekjerring

Man må utnytte ledige stunder til å strikke og som dere ser har Musikermannen tatt seg en aldri så liten middagslur.

På den andre siden av meg har valpen også tatt seg en siesta, så da sitter jeg musestille og strikker i vei mens de sover sin skjønnhetssøvn, he, he….

Copyright: Strikkekjerring

Hvis dere synes antrekket til Musikermannen er litt merkelig, så kan jeg fortelle at det er helt vanlig at han er kledd slik når han er hjemme og skal slappe av.

Shorts og hjemmestrikka lester er det han liker best å gå i.

(Jada. Bildet er gjengitt med tillatelse av Musikermannen, dog med litt overtalelse, hi, hi…)

 

Jeg har bakt kake og skal nå smøre litt rundstykker før vi reiser avgårde til 30-åringen.

Himmel og hav! Den sønnen vår er blitt gammel altså!

 

HA AV AVSLAPPENDE KVELD!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

4 kommentarer
    1. Herlig bilde!
      Og den hvalpen!!! ÅÅåååååå så nydelig og de fargene <3 sukk Nydelig rett og slett 🙂

      Ja strikke… jeg får sette meg godt til rette snart jeg også… og strikke på min bol… – men hos meg skal det klippes og syes enda en gang istedet for å få alt inn på en pinne 😀

      1. Ja, hun er helt skjønn. <3
        Det er mye arbeid når det må klippes og syes.
        På denne er det raglan, så da er det isi pisi.

    2. Ingenting slår hjemmestrikka lester på “skankan”. :))) Syns antrekket til musikermannen er helt innafor, spesielt når han er innomhus. Ville vært merkelig om han sto i det antrekket ute i snøskavvel`n ,haha!
      Du er jo kommet langt på genseren nå, bare det artige igjen jo,mønsteret!

      1. Helt sant!
        Når man er hjemme kan man kle seg akkurat som man har lyst til.
        Ja, nå er det bare det kjekke igjen på genseren som man ser noe av.
        Det blir spennende å se om fargene blir fine sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg