SÅ DET SÅ!!

Det er HELG!

Copyright: Strikkekjerring

Og min eneste plan er å falle for alle fristelser!

Så det så!

Som du nok skjønner, er denne kaka bakt av meg i den tiden vi hadde sol.

Altså ikke i dag, men budskapet på den er absolutt like aktuell i dag som da jeg bakte kaken.

Jeg har nok ikke vist den til dere før og tenkte at det kunne være en fin start på helga.

Jeg skal absolutt la meg friste av det meste, jeg.

Det kommer nok ikke til å bli spist gulrot og stangselleri til The Voice i kveld, men heller sjokolade, potetgull og brus tenker jeg.

Og det skal jeg gjøre med beste samvittighet!

For hva er vitsen med å kose seg og så sitte med dårlig samvittighet for det??

Nei, det skjønner jeg meg ikke på.

I morgen skal vi bort og du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å finne fristelser jeg kan kjøpe dit jeg skal og motstå fristelsene kommer jeg ikke til å gjøre.

I dag fikk jeg også en hyggelig telefon, så humøret er på topp i inngangen til helgen og det skal jammen ingen klare å ødelegge heller, uansett om de skulle ha lyst til å prøve.

Nå har jeg vel ikke noe usnakket med noen heller, når jeg tenker etter, hi, hi…

Uansett, så håper jeg dere er med meg på å la dere friste av det som måtte være av fristelser i nærheten.

Livet er altfor kort til å ikke skulle kose seg når det er helg.

Så du skal bare slenge deg med på mitt “utsvevende” liv i helga, du også!

Nå er jeg spent på hva dere kommer til å la dere bli fristet av i helga??

Er det sjokolade, vin, kake, potetgull, shopping eller noe annet??

 

NYT EN FRISTENDE FREDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Kost meg med biff og tilbehør laget av mannen. Venta til sønnen kom med alle matvarene. Han låner bilen. Får den igjen i neste uke håper vi. Skal se The Voice med litt vin i glasset og potetgull. God helg.

    2. Herlig, og så flott kake…
      Her ble det rundstykker med karrisild….det var det jeg hadde lyst på nå i kveld.
      God helg – kos deg!

      1. Høres veldig godt ut!🤩👍🏻
        Man skal kose seg med akkurat det man har lyst til!👌🏻🤗
        Kos deg!😍

    3. Jeg har nettopp latt meg friste av en ekstra porsjon med middag 😳 og det er bare begynnelsen på helga i kveld.
      Nyt helga og alle fristelser du måtte komme over 🥰

    4. Jeg har latt meg friste og det vilt og uhemmet i 14 dager nå .. Sjokolade ned på høykant hver dag. Travle tider på jobb og MÅ få kos meg. 😂Men nå kan jeg skjerpe inn litt i dagene fremover 😊

    5. En veldig god plan, syns jeg.
      Er Voice i farta igjen…? Må ta det på etterskudd jeg da.
      Tror jeg lar meg friste til stort latskap :D.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg