Rutebord – Norske strikkeoppskrifter

Fredag allerede!

Denne uka har flydd avgårde. 

Kanskje du er klar til å legge opp til et helt nytt strikketøy til helga?

StrikkeBea har kommet ut med et helt nytt sett med sokker, votter og lue som heter Rutebord. Inspirert av gamle border i norsk tradisjon. 

Kanskje dette blir ditt nys strikketøy i helga?

Norske oppskrifter alle sammen.

MØNSTER: Rutebord sokker

Alle mønstrene er strikket i DSA Sterk.

Jeg elsker det garnet til både votter, sokker, luer og gensere.

Det finnes også i mange fine farger.

Lekre votter, ikke sant?

Lekkert sett, til deg selv eller i gave kanskje?

 

Fredag og jeg er i full gang med baking. Til helga trengs det mange kaker i kafeen.

Akkurat nå lager jeg en Brownieskake med salt karamell. Nå skal den bare avkjøles litt før jeg kan ha på den salte karamellen.

Det kom litt snø i går kveld, så ute er det stille, hvitt og vakkert. Flott vintervær med andre ord. 

Jeg klarte å glemme mønsterfargene til genseren på jobb i går, så det ble ikke strikket noe i går kveld. Skylder på Brain Fog og det lave stoffskiftet mitt, he, he….

Men, i dag MÅ jeg huske å ta det med hjem!

RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg