Rallarkofte – Gratis påskestrikk + Nye blodprøvesvar

Nye oppskrifter på Rallarkofte og Rallargenser i påskefarger!

Rallargenseren har vært populær lenge og nå er det jammen kommet en i påskefarger og som koftemønster.

Garnet er deilig Alpakka Forte. Perfekt tykkelse på en genser eller kofte og fullt mulig å ha under jakken på påskefjellet og på afterski.

MØNSTER: GRATIS RALLAR

Skulle gjerne hatt på både genser og kofte. Like fine begge 2.

Dagen i går ble lang og mens jeg satt på et møte, ringte legen på nytt.

De hadde fått prøvesvarene fra blodprøvene jeg tok dagen før og det viser seg at jeg hadde en TPO på 1300. Den skal være 0. Det vil si at jeg har den autoimmune sykdommen Hashimoto, som gjør at immunforsvaret mitt ødelegger skjoldbruskkjertelen og gir meg lavt stoffskifte. Det kan derfor hende at den dosen jeg er satt på nå, er altfor lav, men jeg skal inn til nye prøver om 4 uker.

Jeg har nå fått strikket ferdig begge armene på Tusseladdgenseren og er klar til å få dem inn på pinnen sammen med bolen. Da er det bare å sette igang med mønsterstrikk med 3 farger. Garnet er Blåne Pelsullgarn og pinne 6 mm, så det går heldigvis kjapt unna.

Dagen i dag inneholder jobb og et møte etter jobb, så tenker at det kommer til å bli hektisk. Mannen er ute på spilleoppdrag i dag og kommer hjem i ettermiddag. Hvis jeg får litt tid, så kanskje jeg rekker litt sårt tiltrengt kontorarbeid i dag.

Ute snør det litt, men vinden har heldigvis gitt seg, så det virker ikke så kaldt ute.

TAKK FOR TITTEN OG HA EN FIN TORSDAG!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg