Premie fra Fjellrosastrikkepodcast

Reklame | Knittersbox

Heldige meg!

Copyright: Strikkekjerrring

Jammen meg vant jeg premie i Strikkepodcasten til Fjellrosa!

Pakken kom egentlig fram på bursdagen min, 5. april, men hentemeldinga kom ikke i postkassen før onsdag denne uka.

Musikermannen var på butikken og hentet pakken, men da han hadde tatt den ut, fikk han en telefon og dermed ble pakken liggende igjen på disken.

Med litt lange og hektiske dager, rakk vi ikke å dra på butikken før i går, så da fikk jeg endelig premien i hus og fikk pakket opp.

Copyright: Strikkekjerring

Gjett om det var mye fint i den pakken!

3 nøster Amira garn fra Lang Yarns, som jeg aldri har prøvd før.

Det er 93 % bomull og 7 % polyamid, men kjennes egentlig ikke ut som et bomullsgarn.

Jeg lurer på om jeg skal strikke en hals av det, selv om det lå med mønster på bøttehatt og hårstrikk.

Ikke nok med det, men snille Fjellrosa hadde også lagt oppi perler og masse fint strikkestasj.

Copyright: Strikkekjerring

Strikkestasj får man jo aldri nok av, så det er kjekt å ha litt ekstra å ta med i veska.

Det er allerede tatt i bruk på sjalet jeg strikker på.

Fjellrosa Strikkepodcast er en Strikkepodcast jeg følger og den bør du så absolutt ta en titt på.

Jeg har tenkt å lage et innlegg om strikkepodcaster jeg følger og det skal jeg gjøre senere, men akkurat i dag tenkte jeg å framsnakke Fjellrosa.

Fjellrosa er en utrolig flink dame og jeg tror nesten ikke det er en ting innen håndarbeid hun ikke kan.

Hun strikker, hekler, broderer, syr og lager de fineste mønstre som du kan få kjøpt av henne.

I tillegg er hun veldig flink til å lære bort og bruker masse tid på å spille inn videoer der hun forklarer fremgangsmåten på mange forskjellige teknikker.

Hun fortjener virkelig all ros og omtale altså!

Du finner podcasten hennes på YouTube under FjellrosaStrikkepodcast.

Legg deg gjerne til som abonnent, så får du varsel når hun har lagt ut en ny episode.

Copyright: Strikkekjerring

I tillegg lager hun stadig vekk samstrikker og andre morsomme ting som man kan være med på og hun deler rundhåndet ut premier både titt og ofte.

Man kan ikke annet enn å la seg imponere og inspirere av henne.

Hun bruker masse tid på dette og det er alltid hyggelig å titte innom og se hva hun holder på med.

En stor takk til henne i dag for jobben hun gjør og ikke minst for den nydelige premien jeg vant!

Virkelig koselig å få denne fine pakken i posten fra henne.

 

HA EN FIN STRIKKEKVELD!!

(Jeg har mottatt denne premien uten at det er forventet noen omtale verken av podcast eller produktet, men siden premien er fra Knittersbox og logoen vises i innlegget, merker jeg for sikkerhets skyld innlegget med reklame)

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg