Pinseria og 2 koselige overraskelser.

Pinsen står for døren og Pinseria bærer sitt navn med rette.

Copyright: Strikkekjerring

Vi har 3 varmegrader og det har blåst og haglet i 3 dager nå.

I går ettermiddag kom det ned hagl som var over 1 cm i diameter.

Takk og lov at damene som kom på sykvelden var kommet seg inn med både symaskiner, tingene sine og ikke minst seg selv.

Det ble en veldig koselig kveld hvor vi sydde handlenett.

Noen ble ferdige, mens andre hadde litt igjen.

Det er fint å møtes slik og man kan lære av hverandre.

Det er alltid noen som vet hvordan ting kan løses på en bra måte.

Copyright: Strikkekjerring

Det så ikke så sommerlig og koselig ut på uteserveringa i går.

Alle stolene ligger kastet omkring i ett hjørne, men jeg tror ikke noe er ødelagt.

Jeg er sjeleglad at jeg kun har plantet ut stemorsblomster og håper de overlever Pinseria, som ser ut til å være riktig hard med oss i år.

Jeg synes vi fortjener en fin sommer etter den lange og harde vinteren og en kald og stormfull vår.

Det ble bare 4 timer på øyet i natt og litt over klokken 5 var jeg oppe.

Nå har jeg fått ryddet vekk alt etter sykvelden og har bare igjen å vaske gulv og kjøkken, så er jeg klar til å begynne på helgas konfirmasjoner.

Koldtbord og varmmat skal lages til en konfirmasjon og kaker til flere andre konfirmasjoner.

Pinsen blir uten tvil travel.

Copyright: Strikkekjerring

I går ettermiddag kom det plutselig en stor blomsterlevering til meg og Musikermannen.

Jeg tenkte så det knakte, men kunne ikke på noen måte skjønne hvor den kunne komme fra.

Ikke har vi bursdag eller andre jubileum og ikke har vi gjort noe spesielt heller.

Men det viste seg å være fra Næringsforumet som takk for hjelpa med lyden på møtet tidligere i uka.

En stor overraskelse!

En kjempefin Hortensia, som foreløpig skal få lov til å stå innomhus.

Vi hadde nå bare hjulpet til litt, så det var jo ikke store jobben, men veldig koselig er det uansett å bli satt pris på.

Copyright: Strikkekjerring

Ikke nok med det!

I går kveld da jeg skulle sjekke postkassa, lå det et håndskrevet brev til meg.

Inni der lå det et helt nydelig selvlaget kort fra snille, snille Happy

som driver bloggen.

HAPPY

Hun har sendt meg denne koselige sommerhilsenen.

Copyright: Strikkekjerring

Inni der ser dere disse nydelige ordene.

Happy er en veldig snill dame som nettopp har oplevd at mannen hennes ble alvorlig syk.

Midt oppi dette tenker hun på oss andre og sender en sommerhilsen.

Hun har et stort hjerte for andre selv om hun selv har hatt mange tøffe opplevelser opp gjennom livet.

Tusen, tusen takk Happy! <3

You made my day! <3

Dette kortet skal få stå på hylla mi over datamaskinen på kontoret på jobb slik at jeg ser det hver dag i sommer.

Nå håper jeg dere alle er klare for en koselig Pinsehelg!

 

NYT FREDDAN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

12 kommentarer
    1. Så hyggelig at du fikk flere overraskelser og takk for at du satt pris på det jeg har laget. Det gir meg også glede❤️
      Det haglet litt her i natt så vinteren vill ikke slipp taket ennå.
      Lykke til med dine gjøremål i dag:)

      1. Tusen, tusen takk!🥰😍
        Jeg ble veldig glad.
        Det ligger mye jobb og omtanke i det kortet og det vet jeg å sette pris på.🤩
        Ha en fin pinse!🌸

    2. Superkoselig hilsen til deg fra Happy! Ja, hun er virkelig ei dame med et stort hjerte! Det er faktisk ikke greit når det snart er juni og det hagler ute. Men vi får håpe sommeren kommer etter hvert! 😀

      1. Veldig snilt av Happy.🥰
        Slike overraskelser er veldig koselig å få.🤩 Her fyres det i ovnen selv om det snart er juni.😨

    3. Fordi du/dere fortjener både blomster og kort.🌷🌷lykke til med matlaging og ha ei fin pinse, været ødelegger for både det ene og det andre…men lite får vi gjort med det dessverre. ❤️🌞💦🌧

      1. Veldig koselig begge deler.🌸🌸🤩
        Pinseværet er skikkelig dårlig, men vi får kose oss inne i stedet.😅
        God Pinse!🤗

      1. Det er ikke vær til å være ute.😅
        Da får man heller finne på noe inne.
        God Pinse!🤗🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg