Pent brukt mann TIL SALGS!!!

Det er godt mulig at dette innlegget burde vært merket med Reklame.

Copyright: Strikkekjerring

Hvis du på noen som helst slags måte skulle ha bruk for en totalt ubrukelig mann som stadig får “lyse” ideer og tar egne helt urasjonelle avgjørelser, så er dette mannen for deg!

Pent brukt mann i sin beste alder, (snart 56 år), selges til høystbydende over kr 0!

Han finner på både det du kan tenke deg og det du i din villeste fantasi ikke kan forestille deg.

Hør bare et lite eksempel på hva han kan tenkes å gjøre:

På starten av året hadde jeg en svært god plan om å rydde i garn, strikkepinner og prosjekter som dukker opp fra poser og skap.

Der hadde jeg visst hatt besøk av både katter og en hund som hadde vaset sammen garn i en eneste stor floke.

JADA!

De er ubrukelige de også, så de vurderes solgt de også!

Siden denne eminente mannen likevel satt der og glante på fjernsynet, satte jeg ham i gang med å nøste opp garn som hadde floket seg i nøster,

I resten av stua var det kasser med garn hvor jeg sirlig sorterte forskjellige garntyper etter tykkelse.

Pågående prosjekter og UFO-er som dukket opp ble også lagt på gulvet for å bli lagt i prosjektposer og ikke minst til vurdering om jeg skulle fortsette på dem eller rekke dem opp.

Musikermannen var godt i gang med å nøste opp i floker og jeg regnet med at han hadde arbeid en stund, så da gikk jeg opp på loftet for å lete fram flere poser og kasser fra skapene.

Men etter godt og vel 30 år med den mannen i hus burde jeg jo definitivt satt opp sperringer og skilt i stua for å vise klart og tydelig hvor han kunne bevege seg og hva han skulle røre.

Når jeg tar meg en snartur ned med flere kasser, oppdager jeg katastrofen!!

Der sitter den forbaska tullingen og rekker opp en genser som lå i nærheten!!!

Copyright: Strikkekjerring

Mens jeg roper og skriker og sliter meg i håret, mister han nøstet i befippelsen.

Passelig irritert blir han også for at han blir forstyrret i arbeidet som han tross alt har brukt laaaaaang tid på!

I tillegg klarer han å presse ut av seg at når det tar så lang tid å rekke opp en genser, så kan han jo bare tenke seg hvor lang tid det må ta å strikke så langt!!!

Ja, for så stygg som den er, så regnet han med at den lå der for at han skulle rekke den opp!

Jeg klarer ikke annet enn å få ut noen grusomme lyder som ikke kan tydes som ord, mens jeg samtidig ser om jeg har en langkost i nærheten som jeg kan bruke for å få kakket ham i hodet med.

Langt om lenge aner han at han muligens har tatt en avgjørelse som ikke var særlig smart og kjapper seg ut i gangen i en faderlig fart og forsvinner ut i Musikkbua si mens det hagler garnnøster etter ham!!

Det var det nærmeste jeg fant og et særlig farlig våpen er det dessverre ikke.

Så hvis du skulle ha bruk for en mann som tenker usannsynlige tanker selv, så

 

LØP OG KJØP!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg