Påskekalender

Her ligger de pakket og klare, pakkene.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg er nemlig med i en Påskebyttekalender som Brit Strikkenerd er så snill at hun administrerer.

Jeg har planlagt i flere dager å få pakket inn pakkene i håp om at feberen skulle gi seg, men i dag var fristen for å sende, så da fikk jeg karre meg på en stol og pakke inn pakkene.

Jeg har kost meg med å prøve å finne noe som min byttevenn kan like og vi har byttet lister med hva slags garn og farger vi liker og ikke liker og eventuelt andre ting vi kan tenke oss.

Som du sikkert skjønner befinner det seg garn, strikkestasj, litt godis og litt påskepynt inni pakkene, uten at jeg avslører for mye.

Nå er min pakke på vei sørover i landet og før påske kommer nok min påskebyttekalender til meg.

Det er første gang jeg er med på dette, så det skal bli skikkelig gøy!

Så håper jeg at min byttevenn blir fornøyd med innholdet.

Copyright: Strikkekjerring

Strikkingen har det gått tregt med de siste dagene.

Jeg har mer enn nok med å hoste og prøve å holde feberen nede, men jeg har hentet litt restegarn i kassen som stod nærmest og lagt opp til et Påskepannebånd.

Påska starter jo allerede neste helg, så jeg må jo ha litt gult på pinnene når det nærmer seg, som seg hør og bør.

Jeg tror dette er noe merino og noe superwash, hvis jeg ikke tar mye feil.

Men jeg har jo egentlig mest lyst til å legge opp til et sjal, men da må jeg karre meg til å nøste opp noe garn først.

Vi får se hva jeg klarer etter hvert.

Copyright: Strikkekjerring

6 dager med feber kjennes på kroppen og jeg begynner å bli veldig lei av å starte dagen med 39 i feber.

Men av erfaring vet jeg at når jeg først får et virus i kroppen, kan jeg ha feber i en måned, selv om den ikke er like høy hele tiden.

Immunforsvaret mitt er hissig og jeg har enda høy Anti-TPO etter at jeg fikk Hashimotos for 4 år siden, så det virker som at kroppen min ikke tåler at det kommer et virus i kroppen og den sliter med å bli det kvitt.

Til høsten får jeg kanskje vurdere influensavaksine??

Jeg har ikke verdens lengste tålmodighet og på jobb blir haugen av det jeg skal gjøre, større og større og når det er tidsfrister som skal overholdes, nytter det ikke å tenke at det kan vente.

I næringslivet er ikke sykdom en unnskyldning for ikke å levere ting i tide.

Straffen kommer i form av bøter uansett, så jeg håper virkelig jeg kommer meg på beina og det svært fort.

I dag får vi faktisk årets første turist.

En franskmann som er på vei til Lofoten, skal overnatte hos oss i natt.

Ellers er det stort sett arbeidsfolk på denne tiden av året, men det er blitt flere og flere turister hele året nå.

Det er ikke alle som er like opptatt av fint vær, sol og varme som oss.

Mange har mer enn nok av det hjemme og foretrekker litt kaldere temperaturer og da er jo Nord-Norge et godt sted å dra til for å sikre seg det, he,he…

 

NYT MARSKVELDEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg