På Skattejakt – Gratis og Norsk

Sommertopper får jeg aldri nok av.

Denne her falt jeg pladask for!

Copyright: Garnstudio

Den strikkes nedenfra og opp og har hullmønster og relieffmønster.

Den ser avansert ut, men er på ingen måte vanskelig å strikke.

Rundfelling er det også, så det er ingen montering.

Copyright: Garnstudio

Grønnfargen er kanskje ikke helt meg, men fargen kan jo byttes til en annen.

Gratis mønster: Treasure Hunt Top

Garn: Safran

Pinner: 2.5 mm og 3 mm

Størrelser: S-XXXL

 

I dag er det matlaging og baking som står på mitt program, men ettermiddagen skal brukes hjemme.

Ute regner det i dag, så det blir ikke gjort noe i hagen hos meg i dag.

Musikermannen tar seg en liten cowboystrekk etter å ha servert frokost veldig tidlig i dag, så han skal få sove en stund før han må bidra litt på kjøkkenet.

Når det er 65 gjester, så er det litt å gjøre.

Koldtbord, varmmat, loff, grove rundstykker, foccachia og 2 marsipankaker lager seg ikke selv, men tenk hvor lettvint det hadde vært?

Kaken skal dere få se bilde av i ettermiddag, men nå må jeg fyke skal alt bli ferdig til rett tid.

 

LAG DEG EN FLOTT LØRDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

4 kommentarer
    1. Nydelig topp som ligner veldig på en jeg strikket selv for xxxx-antall år siden 😉
      Jeg får besøk av Bestisen i dag, og før hun kommer skal bade shines og hybelkaninene fanges inn. Ellers blir det en ganske så rolig dag. Håper din dag blir fin 🥰

      1. Rart med det. Strikkemoten kommer igjen etter noen år.🧶Av og til er det bra man får besøk, så får man gjort litt med hybelkaninene, hi, hi…😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg