Omringet….

Før jeg tar en liten oppsummering av februar, må jeg komme meg fram mellom garn og dyr.

Copyright: Strikkekjerring

 

For her er det faktisk omtrent komplett umulig verken å strikke eller jobbe.

Når katten ikke klarer å presse seg nærmere inntil meg og hun slett ikke tar et nei for et nei, så kryper hun faktisk bokstavelig talt inn i strikketøyet og legger seg godt til rette inni det som skal bli Stjernegenseren til Musikermannen.

(En gammel UFO selvsagt)

Er det noe rart at ingenting blir ferdig her, når man faktisk er omringet av innpåslitne kjæledyr??

Som dere kanskje ser, så titter en svært sjalu Tiara opp bak genseren her.

De kjemper hardt om å ligge nærmest og bak nakken lurer den andre katten seg.

Det er gjerne den plassen ingen av dem vil ha, men må ta til takke med etter at de 2 andre har vært først.

Copyright: Strikkekjerring

Svært vanskelig er det faktisk å prøve å jobbe med datamaskinen også.

Alltid er det en snute som kiler seg inn og ønsker å få litt ekstra kos.

En ting er sikkert:

Hjemmekontor er ikke tingen her.

Skal man få noe gjort, må man komme seg på jobb og ikke innbille seg at man kan få gjort noe hjemmefra.

Det sørger husets dyr for å legge inn veto mot.

Og det er alltid meg de skal klenge seg innpå.

Musikermannen slipper glatt unna.

Akkurat som han gjorde når ungene var små, he, he…

Ja, ja..

Koselig er det jo tross alt og jeg har jo litt tungt for å jage dem unna når de kommer smygende.

Kanskje du har lagt merke til hva det er jeg strikker på?

Jo, det er fokusUFOen for februar.

Jeg var nesten kommet under ermene på Stjernegenseren og i løpet av februar har den faktisk fått ermer og nå er jeg så vidt begynt på mønsteret.

Nå er jeg kommet så godt i gang at jeg tenker at den får være med videre som fokusUFO også i mars og kanskje den også blir gjort helt ferdig?

Særlig hvis man faktisk får mulighet til å strikke uten at det skal være dyr inni prosjektet man forsøker å strikke på.

Da kan det jo faktisk hende at den blir helt ferdig.

Oppsummering av februarprosjekter og hvordan det står til med strikkelista mi skal du få vite så snart jeg får vikla meg ut av strikketøy, hund og katter og får en oversikt, he, he….

 

HA EN RIKTIG KJÆRLIG FREDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg