OJ! Ukas Blogger faktisk!!

I dag fikk jeg en stor overraskelse.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har faktisk blitt kåret som Ukas Blogger av BUNNY.

De siste 12 ukene før jul har han en kåring av Ukas Blogger og sist uke var det altså jeg som fikk denne utmerkelsen.

Bildet over her er det han som har satt sammen, så det er derfor jeg er blitt i flertall, ha, ha…

Bunny har gitt en lang begrunnelse og her er det så mange fine ord at jeg er nesten målløs og det vet de som kjenner meg at jeg sjelden blir.

Hele begrunnelsen hans kan dere lese

HER

Bunny er egentlig fra Nord-Norge han også, selv om han nå bor i Drammen.

Han mener at vi har møttes “in real life”, men vi har enda ikke funnet ut når og hvor det kan ha vært.

Det må vi forske litt mer på en gang det passer seg sånn.

Vi har sikkert felles bekjente, kan jeg tenke meg.

Uansett, var det veldig hyggelig å få en sånn fin utmerkelse og jeg TAKKER SÅ MYE!! <3

Nå er vi kommet oss til Nordnesøy og har fått rigget anlegget klart for Julekonserten i ettermiddag.

 

NYT ADVENTSKVELDEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg