Ølvotter – Personlige gaver

Ølvotter har jeg strikket mange av opp gjennom årene.

En ide til påskefjellet i år kanskje?

Når man sitter rundt bålpanna på kveldene er det kjekt med noe som varmer på fingrene.

Disse jeg har laget her var til noen som skulle på hytta i påsken.

Disse har jeg filtet teksten Ølvott på.

Disse her laget jeg i bursdagsgave, så de er det filtet navn på.

Jeg har også laget til motorsykkelklubber og til lag og foreninger.

De passer også perfekt til brusboksen, hvis man ikke skulle være så glad i øl.

I dag er det kakebaking og brødbaking som har stått på agendaen på morgenkvisten.

Ute regner det, så snøen er det ikke mye igjen av.Vil tro det meste er borte i løpet av dagen. 

Jeg håper formen blir litt bedre etterhvert. Jeg har mye jeg skulle ha gjort hjemme, så nå håper jeg Levaxinen virker fort, fort. Jeg er definitivt utålmodig og vil gjerne ha litt mer krefter og energi. Siden jeg også er konstant kvalm, er matlysten dårlig.

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN; NY MARSUKE!

Mail: [email protected]

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg