Nyyyydelige ankelsokker – Norsk strikkeoppskrift

Hos oss er det SOL i dag!

Da er det vekk med tjukke raggsokker og frem med ankelsokkene.

Har du ikke strikkede ankelsokker?

Det kan du gjøre noe med nå!

Sjekk disse søte ankelsokkene som strikkedesigner Elena Rise har laget!

Du kan strikke dem i nydelig garn fra Kvitlammet eller for eksempel Arwetta.

Du trenger kun 50 gram til et par, så her kan du bruke et av de enslige nøstene dine.

 

MØNSTER: CURIOSA

Copyright: Elena Rise

Jeg ser for meg et hav av farger til disse. Myyyyyye finere enn kjedelige hvite, vanlige ankelsokker.

 

Planen i dag er en blanding mellom jobb og å få unna mye på ukeplanen til minsten.

Jeg har en del kontorarbeid som MÅ gjøres i dag.

Jeg lar meg imponere over hvor flink han er til å jobbe og at han fremdeles har motivasjon til skolearbeidet etter så mange uker og når sola skinner utenfor vinduet.

I ettermiddag skal vi ut og nyte sola litt. Om det blir tur eller hagearbeid er ikke bestemt enda. Jeg får høre litt hva de andre har til planer. Tror egentlig de har mest lyst til å fortsette å reparere på båten.

 

RIKTIG GOD TIRSDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg