Nytt prosjekt, koronatesting og litt nåleputestikking i armen

Denne måneden har jeg mange helseavtaler på gang.

Den første i dag morges, hvor jeg reiste til legekontoret for å ta blodprøver fastende.

Det er alltid litt ekstra styr, siden legekontoret ikke ligger rett borti gata her.

Mat og medisiner må pakkes, siden en slik tur tar noen timer.

Jeg bor slik til at å dra til legekontoret medfører både en fergetur og etterpå en halvtimes kjøretur.

Når det da skal passe med ferga når man skal hjem, går det en halv arbeidsdag å få tatt noen blodprøver.

Copyright: Strikkekjerring

Blodprøvene gikk ikke like bra som de vanligvis gjør. Det ble mye stikking før de til slutt fikk det de trengte.

 

I morgen er det skolestart og som veldig mange andre, måtte minstemann også ta hurtigtest i dag, så i dag kjørte vi til skolen for å hente utstyret vi trengte for testing.

Jeg hadde ikke så veldig stor mistanke om at han kom til å teste positivt, men det er nå greit å få det bekreftet, slik at han og heldigvis mange andre, er klare til skolestart i morgen.

Copyright: Strikkekjerring

 

I dag har vi fått fylt opp alle overnattingsrommene, så det har vært vasking og klargjøring av rom i dag og ikke minst handling av mat og baking av brød. Arbeidsfolk trenger masse næring når de jobber lange dager.

Etter en lang dag, er det godt å la hodet slappe av med strikkeplaner, så jeg har klargjort neste prosjekt med dette garnet. Kanskje det kommer på pinnene i løpet av uka? Først skal jeg gjøre ferdig en ufo.

Vi klarte faktisk å klemme inn en tur med hunden i dag også. På veien er det glatt, siden det er blitt mildvær, så man måtte være litt forsiktig for å ikke gli der det var isete.

I morgen er det tidlig opp. En av oss skal ta frokosten, mens den andre skal få minstemann på skolen og ta vare på valpen på morgenen.

Hvordan har din ukestart vært?

Gi meg et pip, så stikker jeg innom og leser hos deg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg