Nyter herrens glade dager.

Å være alene på jobb kan jo også ha sine fordeler.

Musikermannen kan jo til tider være litt av en håndfull, så en liten pause fra alle hans spillopper er ikke å forakte.

Copyright: Strikkekjerring

Dagen i dag har vært veldig lang på jobb med kakebaking, catering av snitter og kake, romvask og frokost og middag til takknemlige arbeidsfolk,  men det er stille og rolig rundt ørene.

Ingen som maser om hjelp til alt mulig, forteller løgnhistorier, griser og søler, spiller musikk så høyt at ørene blør og slenger rundt seg med kabler, gitarer og annet musikkutstyr overalt.

Heller er det ingen som gnåler om kaffepause hvert 5. minutt og som sukker og stønner over oppvask og gulvvask og alt som må gjøres.

Jeg slipper til og med og bli smekket på rumpa når jeg minst venter det, ha, ha..

Joda, noen fordeler skal man jo ha.

Men, jeg skal nå innerst inne, si at jeg helst vil ha ham tilbake på jobb snarest mulig, for selv om han har sine bakdeler, kan han mye jeg ikke kan og av og til er det fint med noen som sier fra at nå er det på tide med en matpause, ellers kan jeg fort glemme helt av å spise.

Men nå er han tydeligvis begynt å komme seg litt til hektene, for når jeg kom hjem i kveld, så det ikke ut i heimen.

Copyright: Strikkekjerring

Det flyter med kabler, gitarer og tomme kaffekopper, så han nyter herrens glade dager når jeg ikke er hjemme, slik at han kan få gjøre akkurat det han har aller mest lyst til, uten at noen bemerker rotet hans.

Så jeg tenker at det er flere enn jeg som nyter herrens glade dager.

Når jeg tenker etter, er det kanskje Musikermannen som nyter mest av oss to?

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Herlig, dere to altså…lager hverandre gode!
      Godt du er et arbeidsjern som får ting unna også, selv om du kunne trengt flere hender!

      1. Ja, det er sant. Vi utfyller hverandre, så det skal bli godt når han blir bedre.🤗En liten stund klarer man alltids, men i lengden blir det vanskelig å være bare en.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg