Njord – Strikkeoppskrift + Kake og ikke minst en stor takk til dere!

God morgen!

Sjekk denne, da! Helt nydelig, spør du meg!

Hvis du har lyst til å prøve deg på teknikken brioche, er hvertfall dette mønsteret perfekt for å prøve seg. Morsomt å prøve nye teknikker. Særlig når det blir så lekkert som dette!

Jeg ser for meg denne i en bunnfarge med kanskje et flerfarget garn til briochemønsteret. Den strikkes i 2 farger på pinne 3.5 mm.

Mønster: Njord

Skikkelig lekker over en fin kjole eller topp nå i vår!

Oj! Jeg skvatt til da jeg sjekket blogglisten i morges! 

Meg øverst??????

Så hyggelig at dere er innom bloggen min og leser det jeg skriver.

Takk så mye alle sammen! Det gir meg lyst til å fortsette å dele med dere.

Dagen i dag har startet med kakebaking og levering av en stor Pavlova til en bedrift i nærheten. Alltid hyggelig å tenke på at bedriftene koser seg rundt lunsjbordet. Det er ikke en selvfølge. Vet at hos en del bedrifter, spiser de ansatte på kontorene sine og sier knapt nok hei til de som de jobber sammen med. Da er det godt å kunne få lov til å levere kaker rundt omkring og vite at i dag koser de seg sammen.

I dag skal jeg unne meg noen timer fri og dra til frisøren.

Det er et halvt år siden sist, så nå gleder jeg meg til å få fikset litt på sveisen.

Strikkingen skal med. Jeg er nå ferdig med mønsteret på Tusseladdgenseren, så nå er det bare halsen igjen. Juhu!!

ØNSKER DEG EN FANTASTISK ONSDAG!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg