Nå spørs det!!

Musikermannen er flink til mye, men det er dessverre ikke ALT han er like god til.

Klesvask er blant annet ikke hans sterkeste side.

Copyright: Strikkekjerring

Han er inkludert i mitt lille prosjekt som går ut på å kjøpe mindre klær i 2022, men nå begynner jeg å mistenke ham for å prøve å sabotere oppdraget.

Nå har han for eksempel gjort et forsøk på å vaske ullklær.

Det kan man si at han lyktes dårlig med!

Så nå spørs det om ikke han har planer om at prosjektet mitt bokstavelig talt skal gå i vasken.

Her må han nemlig ha bomma noe så inderlig på vaskeprogrammet!

Ut av vaskemaskinen med våre fineste strikkaplagg, kom nemlig en stor klase med tovet ull!

Copyright: Strikkekjerring

Påskesokkene, som jeg brukte både tid og penger på, er slett ikke passe til pailabber størrelse 46 lenger.

Det er heller ikke de tova vottene våre. Du kan trygt si at de er så tovet at de kanskje muligens kan doneres til barnehagen, men de er blitt så harde at det er neppe noen barn som klarer å røre hendene sine i dem.

Men han må bare ikke tro at han kommer ustraffet fra dette.

Copyright: Strikkekjerring

Han skal nemlig få lov til å gå rundt slik med en genser som er altfor liten og på beina og hendene får han finne seg noe annet å bruke inntil videre. JEG kommer nemlig IKKE til å shoppe noe nytt til ham og det spørs bare om ikke det kan bli en goooooood stund til det blir strikket nytt også, ha, ha….

Ullplaggene dine MÅ nemlig vaskes på ullprogram og ferdig med det!

 

HA EN VASKEFRI AFTEN!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

15 kommentarer
      1. Ja, det er mulig du hadde klart å persa dem på deg.🤣Han har ikke så mye valg, etter den brøleren der.😅😂

    1. Det er kanskje stygt å le, men jeg klarte dessverre ikke å la være 😂 Kanskje for at jeg faktisk har vært like uheldig selv et par ganger. Fikk i alle fall nye klar til den gamle bamsen min 😉

      1. 😂Ja, det er ikke så mye annet å gjøre enn å le.😂
        Nå får han bare gå sånn enn stund.😅
        Det kan bli interessant når genseren skal av igjen.🤗

    2. Ikke greit for mannen, men du får tilgi den brøleren. Jeg har gjort det samme. Når gubben her setter på maskinen må jeg følge med. De hvite plaggene har tendens til å bli rosa. Ha en flott onsdag og her laver snøen ned. Sukk..

      1. Ja, det er ikke så mye annet å gjøre.😅
        Joda, det hender seg stadig vekk at det havnet hvitvask sammen med det sorte og blå og det blir ikke helt bra det heller.😯 En fin onsdag ønskes deg.🤗

    3. Fy, så streng du er! 😂 Musikermannen burde søke om modelljobb, spør du meg. Sånn for å spe på økonomien nå i kokkenedgangstider, liksom 😉

    4. 🤣🤣🤣 Han er jo tøff som stiller som modell da. Og det kan skje den beste det 😁😂 Har gjort det selv, men i jobbsammenheng, så det var værre 😳😉

      1. Slike uhell skjer nok i de fleste hjem hvor det fins strikka klær.😅
        Han tar ikke seg selv så høytidelig og blir lett med på et modelloppdrag.😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg