Nå må det vel være slutt???

Tjohei! Her er jeg igjen!

Det har vært veldig hektiske dager den siste uke, med flere julebord hos oss og mye annet som skulle gjøres.

Det ble en smule stress for å få ferdig den siste Hjertegenseren, men nå er den pakket inn og er allerede forlatt huset. Nå må det vel være den siste genseren før jul?

Copyright: Strikkekjerring

Til mine sine har jeg i høst strikket følgende:

Til eldstemann: Stjernegenser str XL

Kona hans: Hjertegenser str XS

Mellomstemann: Stjernegenser str L

Kjæresten hans: Hjertegenser str S

Minstemann: Stjernegenser str M og Islender str M

Nå skal det bli greit å strikke noe annet. Men, jeg er veldig fornøyd med å ha klart å strikke alle disse genserne nå i høst og bli ferdig i god tid før jul.

 

Litt facts om denne:

Gratis mønster: Hjertegenser

Garn: Alpakka Tweed

Pinner: 4.5 mm og 5 mm

Størrelse: Str Small på denne

Copyright: Strikkekjerring

 

Det har som sagt vært veldig travle dager og det kjennes nå på kroppen.

Planer for dagen i dag er å sortere regnskapet, som jeg MÅ få inn til regnskapskontoret i dag.

Jeg har også intet mindre enn 2 intervju med journalister i dag.

Det skal jeg fortelle mer om senere.

Musikermannen og jeg har også jobbet med et juleprosjekt den siste uka og det er nå ferdig. Mer om det kommer i ett eget innlegg senere i dag, så følg med. 🙂

Jeg skal også planlegge hva som skal bakes til jul, for jeg er nemlig ikke kommet i gang med bakingen enda.

Musikermannen er nå reist for å hente katten til mellomstemann. Vi skal passe den mens han er ute og reiser.

Jeg er spent på hvordan det går med valpen og våre egne katter. Vi får se hvordan det går.

I går kveld pakket jeg inn gaver og julegaver som han mellomstemann skulle ha med seg ut på reise og i en av dem ligger Hjertegenseren som dere ser her.

Nå må jeg komme i gang med dagens gjøremål.

 

ØNSKER DERE EN FIN DESEMBERUKE!!

4 kommentarer
    1. Ikke rart at du må nedprioritere bloggen med alt du har å gjøre. Helt utrolig at du har strikket alle de genserene i høst.
      Og snart tid for 5.termin mva. Viktig å prioritere.

      1. Ja, det er helt sant. Dette er en travel tid på året og jobben må komme først. Men innimellom blir det tid til både å kose seg, strikke og blogge. Ha en kjempefin dag!

    2. Så koselig genser!
      Du er jammen meg flink til å strikke gaver. Det er jo helt topp å få. 😀
      Måtte inn og kikke litt hos deg, og her var det mye fint å se, og lese 🙂
      God adventstid 😊

      1. Det er koselig både å gi og få hjemmelagde gaver.
        Det er absolutt de beste gavene.
        Fortsatt God Jul til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg