Morgenstund

Riktig god morgen alle sammen! 🙂

Copyright: Strikkekjerring

 

Nydelig vakkert vintervær innimellom snøelingene og minus 4 grader i dag.

Dagen starter litt tungt i dag.

I går kveld var jeg ute og reiste og kjørte bil og bilkjøring og sent på kvelden er en dårlig kombo for meg.

Jeg tar medisiner kl 20 om kvelden, men når jeg kjører bil kan jeg ikke ta dem, siden jeg blir trøtt av dem.

Å ta dem når jeg kommer hjem litt over halv 11 går ikke for da får jeg hang-over hele formiddagen.

Da ble det en søvnløs og smertefull natt i natt, så da går jeg som en mumie hele dagen i dag.

Men av og til må jeg kjøre bil på kveldstid, så da er det ikke noe annet valg.

Jeg er i full gang med kakebestillinger i dag og Musikermannen er kommet seg avgårde på EU-kontroll med vår kjære, gamle Honda CRV. Vi vet at det er en god del som feiler den, men hvor mye får vi svar på ganske snart.

Den er fra 2006, så vi er litt spente på om det lønner seg å reparere eller ikke.

Time will show!

 

DE BESTE ØNSKER FOR DAGEN FRA MEG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

12 kommentarer
    1. Ah slike morgener … Bedre å slippe hangover i allefall.. men trasig med smerten …

      Lag deg en fin dag – og krysser fingre for at EU kontrollen går smooth 🙂

      1. Ja, man kan velge mellom pest eller kolera, he, he…
        Nei, det er noe dritt, men av og til må livets gjøremål gå foran smertene.
        Krysser fingrene for at det lønner seg å reparere, ja. 🙂

    2. Smerter er ille og hangover likedan! Kjenner til medisinbruk og bli trøtt. Håper bilen går gjennom EU kontrollen. Vi må med våres til neste år. Ønsker deg en fin dag til tross for smerter.

      1. Takk så mye! 🙂
        Det var nok litt mer på bilen enn vi hadde sett for oss, så vi får se hva vi skal gjøre med den.
        En fin kveld ønskes deg! 🙂

    3. Veldig kjedelig at kroppen reagerer med å bli trøtt av medisinene. Da har du både bivirkninger av at du tar og ikke tar medisiner, da.

      Jeg hadde også en Honda CRV fra 2006. Solgte den for vel et år siden, fordi fru Honda hadde begynt å få en del slitasjesykdommer.

      1. Det er helt sant.
        Vår Honda har fått veldig mange slitasjesykdommer den også, så det spørs om den kan ende samme skjebne, dessverre.

      1. Ja, det hjelper på humøret å titte ut og se på den fine morgenen ute.
        En fin dag ønskes deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg