Mobilholdertruse – Nå med oppskrift

Som dere kanskje husker, så fikk Musikermannen seg en Mobilholdertruse, som han ble umåtelig glad for.

Nå fins det til og med oppskrift på denne, hvis du også kjenner noen som trenger en Mobilholdertruse, eller kanskje du trenger en selv??

Copyright: Hjemmelaget

 

Mønster: Selbutruse

Garn: Peer Gynt

Pinner: 3.5 mm

Størrelse: Mann L-XL

 

Copyright: Strikkekjerring

Her ser du Musikermannen iført sin flotte Mobilholdertruse.

Du kan lese mer om den historien HER

Så nå er det bare å finne fram pinner og garn, for Mobilholdertruse trenger vi vel alle??

Jeg er i full sving med å jobbe i dag.

Koldtbord, kaker og varmmat til 65 stk skal forberedes i dag, så det er bare å få fart på hender og føtter for å bli ferdig.

 

HA EN FEIENDE FLOTT FREDAG MED ELLER UTEN MOBILTRUSE!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

9 kommentarer
    1. Før TRODDE jeg at mannen din var litt gal, nå VET jeg 🤣 Om han er tatt ut av produksjon, er det kanskje ikke så farlig om sædcellene blir påvirket av strålingen… 🤣

        1. Jeg kom i skade for å vise dette bildet til gubben min, fortalte om gubben din, og gubben min foreslo at vi skulle dra opp til dere på besøk 😆😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg