Mint sokker – Gratis strikkeoppskrift!

Lekre sokker får jeg aldri nok av og når de i tillegg er strikket i garn i lekre farger, er jeg solgt!

Sokker trenger slett ikke å være hvite, sorte eller grå.

Disse strikkes i dette lekre garnet HER 

Sjekk ut de fine fargene!

Jeg har ikke prøvd det før, men 80 % Merino og 20 % Nylon høres deilig ut.

Copyright: Debbie Ford

Nydelig fargespill og lekkert mønster. Disse er lagret hos meg.

Copyright: Debbie Ford

Mønster: Mint Tea Socks

Størrelse: 3 voksenstørrelser

 

I dag er vi tidlig oppe og setter snart kursen mot Bodø.

En fergetur og 18 mil kjøring, betyr noen timer med strikking.

Jeg har funnet fram genseren jeg holder på med til minstemann: Tykk Bestefargenser.

Jeg har strikket bolen og er klar for å legge opp til armene. Fin bilstrikk, det.

Handlelista er dritlang og jeg er IKKE glad i handle, men de jeg bor sammen med blir enda fortere lei enn meg, så jeg er nå spent på hvor mye vi får handlet, ha, ha….

 

HA EN KNALLFIN DAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg