Mimretimen med YouTube video

Reklame | Råkk Huset AS

I dag tenkte jeg at dere skulle få høre et lite innslag fra Mimretimen vår.

Copyright: Strikkekjerring

Vi har laget ett lite innslag av noe av det vi gjør, som du kan se i YouTube-videoen her.

Det er kun tatt opp med mobilkamera, så bilde- og lydkvalitet er deretter, men du får nå et lite inntrykk av hva vi gjør.

Til nå har vi fått bestilling på over 30 oppdrag i år, så det ser ut til at vi får en del å gjøre.

Vi reiser rundt i egen bobil og har med oss et lite lydanlegg, så da har vi alt vi trenger og ingen må ordne overnatting der vi kommer.

Vi har jo også hunden vår med når vi farter rundt omkring på veiene, så da er det supert å ha bobil.

Jeg har forresten merket dette innlegget som reklame, siden det er vår egen bedrift og det står kontaktinfo til oss i YouTube-videoen.

Tanken min er likevel at det kanskje er noen av dere som kan synes det er morsomt å se litt av det vi gjør når vi har konsert.

I går holdt vi konsert, men i dag er det tilbake på jobb på bygget vi eier, så ingen dager er like hos oss.

Det kommer også en journalist som skal laget et intervju med oss i dag.

I tillegg kommer det flere folk på overnattingsrommene, så det er full fart med middagskoking og frokost til de som bor der.

Denne uka her er veldig travel, så jeg sjonglerer litt fra det ene til det andre, men jeg tror likevel jeg har ganske bra kontroll på alt som skal skje.

Likevel dukker det gjerne opp ting som jeg må ta på sparket.

Ute er det tåke og 3 minusgrader.

Et merkelig vær.

Jeg forbinder tåke først og fremst med mildvær og gjerne regn.

Innimellom må jeg ta en liten pause og da skal jeg strikke videre på babybuksa jeg holder på med.

Jeg må jo passe på å være litt Strikkekjerring også, hi, hi…

 

NYT DEN SISTE TIRSDAGEN I JANUAR!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

21 kommentarer
    1. Så hyggelig å lytte på dere:) Dere er flinke. Minnet meg om den tiden jeg jobbet for de eldre hvor vi leier folk som dere for å underholde de eldre. Kjenner igjen sangene:) Dyrebare stunder. Lykke til videre:)

      1. Vil tro det vekker minner hos deg.🤗👍🏻
        Det er veldig koselig og meningsfullt å få lov til å reise rundt på sykehjemmene og underholde.🥰

    2. Dette var virkelig mimring, og musikk som strømmet ut av radioen her hjemme da jeg var i tenårene. Jeg kan tenke meg at dette er populært. Hva slags publikum pleier dere å opptre for? Om dere noen gang drar så langt ned som Oslo og omegn, må dere si i fra så kan jeg jo komme vettu 🥰 Ha en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

      1. Det er litt forskjellig, men mest Sykehjem og Omsorgssentre.🤩🤗
        Hvis vi kommer sørover, skal jeg si fra, vet du.🤗👌🏻

    3. Jeg ble så overrasket da jeg plutselig hørte musikk i det jeg åpnet bloggen din 😀 Så utrolig artig å se og høre dere!!! Tusen takk for at du deler masse koselig mimremusikk i Elin & Trygve-stil!!! 🤗🤩

    4. Tusen takk for titten! Supert bidrag til en enda bedre forståelse av deres utrolig varierte hverdag 🤩. Skjønner godt at dette sprer glede der det virkelig trengs 🥰😘

      1. Bare hyggelig!🤗🤩
        Ja, det blir satt stor pris på når vi kommer, så det er gøy.🥰🎸
        Ha en riktig fin kveld!🤗🌟

    5. Så herlig å få høre dere, og jeg skjønner godt at dere får mange bestillinger 😀
      Ingen kjedelig dag hos dere, og hvordan du klarer alt, ja, det er godt gjort. ☺️
      God onsdag! Klem 🥰

      1. Jo, det blir nok et travelt år.🤗🎸💃
        Men dagene er varierte og det er veldig fint.🤗
        En fin onsdag ønskes deg.🌟🤩

      1. Så hyggelig at du synes det.🤗👍🏻
        Det er veldig givende å reise rundt og underholde for de eldre.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg