Må bare vise dere….

Jeg er ikke begynt å pynte til jul enda, men jeg må bare vise dere hva jeg har kjøpt.

Copyright: Strikkekjerring

Disse nydelige Led-lysene kjøpte jeg på Europris forrige helg og tenkte at jeg må bare vise dem til dere.

Jeg har nemlig en mistanke om at disse kommer til å bli utsolgt veldig fort, så hvis du skal sikre deg å kjøpe slike, bør du nok kjappe deg.

Jeg har ikke tatt dem i bruk enda, men har satt i batteri bare for å vise dere hvor fine de blir med lys i.

De koster 199 kr pr stk, så det er overkommelig.

Kanskje et tips til julegave også??

De finnes med 3 forskjellige figurer inni.

Denne her, en julenisse og en snømann.

De var så fine at de bare måtte være med meg hjem.

Copyright: Strikkekjerring

Morgenstund har gull i munn sies det og jeg er enig.

Så lenge man ikke må sprette opp og fyke ut av døra med en gang, hi, hi….

Nå har regnet og vinden overtatt for godværet vi har hatt i flere dager og da må jeg tenne litt lys på morgenen.

Siden vi har en god del gullfarget i kjøkkenet, har jeg også en del gullfarget interiør i stua.

Det gullfarga glitrende lyset er fra Nille.

Det tror jeg at telysestakene også er.

De grønne små grantrærne er fra Europris og lysfatet er bruktbutikkfunn fra lenge siden.

Litt morgenstemning hos meg i dag altså.

Dagen skal inneholde masse baking og andre ting på jobb og i går fikk jeg en pakke med stoff som fingrene mine verker etter å sette saksa i, så hvis det blir tid skal jeg finne fram symaskinen i dag og sy litt.

Jeg har flere fine julestoffer liggende fra før som jeg har håp om at jeg skal få tid til å sy av.

Musikermannen er også i gang med dagens gjøremål.

Den inneholder nok ikke baking og søm har jeg en mistanke om, hi, hi….

Mest sannsynlig har han planer om noe som har med musikk å gjøre og en del ting som skal klargjøres på jobb.

I helga er det jo Farsdag, så jeg har planer om å sette litt ekstra stas på ham på søndag.

Alle ungene kommer hjem på søndagsmiddag og da skal det serveres litt ekstra fin middag.

 

HA EN FORMIDABEL FREDDA`!!

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg bestilte nesten like på nett, snuppen min sin ønska seg dem, så jeg er spent på hvordan (OM) dem fungerer – for se på bursdagen hans mot slutten av måneden 🥰 god helg 😜👍🏾

      1. De er mye finere enn det du ser på bildet siden glitteret inni beveger seg.🤩
        Så du kan bare glede deg. De er nok av litt samme type som dette vil jeg tro, bare at de ikke har nisser inni kanskje? Så på noen slike på nett jeg også.🙈
        En strålende helg ønskes deg og Snuppen.🤗

      1. Jeg bare måtte ha dem!🤩
        Jeg skal vente litt med å ta dem i bruk, men jeg turte ikke å vente med å kjøpe dem. Det skal godt gjøres at de får stå lenge i hyllene.🤩👍🏻

      1. Jeg kan tenke meg at de fyker raskt ut av hyllene disse, så det er nok lurt å sjekke nå, ja.🤗🎅🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg