Livet er best på hytta!

Mamma og hennes samboer har hytte rett ved oss.

Copyright: Strikkekjerring

I dag har de fått seg T-skjorter som jeg har laget trykk på.

Livet er best på hytta og et trykk av ei hytte i sølvfarget glittervinyl.

Designet har jeg ellers laget selv.

Man kan kjøpe ferdige design, men jeg fant ikke noe som passet helt.

Dessuten vil jeg ha tekst på norsk, men de jeg fant var på engelsk.

Copyright: Strikkekjerring

Så nå kan de ta på seg matchende skjorter når de er på hytta, he, he…

Trykket er laget i vinyl på maskinen min og jeg har brukt trykkpresse for å få festet dem fast.

Man kan lage så mye morsomt med denne maskinen og nå når jeg har fått den på et fast sted,  kan jeg bruke denne mye.

Men jeg ser at jeg visst trenger påfyll av vinyl, siden jeg har brukt masse i det siste.

Copyright: Strikkekjerring

I dag har jeg vært på jobb og bakt masse kaker.

Men i stedet for å ta meg en lunsjpause, dro jeg hjemom og hentet Tiara og gikk en tur med henne.

Så fikk vi litt frisk luft og litt sol i fjeset, både hun og jeg.

Det ble neppe noe særlig med D-vitamin på tanken, siden det blåste og det bare var nesen som var fremme, men det var godt med en luftetur i dagslys.

Copyright: Strikkekjerring

Man kunne faktisk se antydning til grønne blad her og der.

Akkurat i dag var det vårlig ute og vi må bare nyte det mens det er vær.

Vinteren er neppe over, men det er godt å se barmark og slippe å ha pigger på skoene når man er ute.

For noen dager om ikke annet.

Jeg skal bruke helga til jobb, men i kveld skal jeg slappe av litt og lade batteriene til en travel jobbhelg.

 

HA EN FIN START PÅ HELGA!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

12 kommentarer
      1. Det er morsomt med like skjorter som ingen andre har.🤗
        Det er gøy å lage unike gaver.🎁

    1. Kule t-shirt. Herlig når de er på hytta og kan kle seg likt..Blir nok mye latter og moro..
      Godt å se det er antydning til vår og bare veier…Herlig.
      Kos deg med kvelden og nyt roen etter kakebaksten.. 🥰

      1. Det tror jeg også.🤗🤩
        Og ingen har like.👌🏻
        Det var sååå godt å komme seg ut på dagtid i dag og se bare veier og barmark.🤗🌱🍀

    2. Smart å ta lunchpausen utendørs på tur – Det gjør jeg også innimellom, godt med dagslyset 🙂 Så kule t-skjorter du har laget til de! Lad batteriene godt i kveld til jobbehelgen 🙂

      1. I dag ble det prioriteten og det var virkelig godt å komme seg ut på tur.🤩🌱
        Jeg tror de ble fornøyd med skjortene sine.🤗👍🏻

    3. Morsomme t-skjorter. 🙂 I dag er det helt bart her også, i sentrum. Ikke vår akkurat, mer høst. Regnet har silt ned… 😛 I morgen blir det sulling og surring og kafe-besøk for meg 🙂

      1. Det var bart i går, men nå snør det jammen igjen.😨
        Kos deg masse med kafébesøk og nyt dagen!🤩☕️

      1. Den var nok ikke ferdig, nei.😨
        Nå snør det jammen igjen.
        Ha en flott lørdag i nord.🤩

    4. Stilige T-shirt du har laget trykk på 🙂

      Her kom det snø i går kveld – så det grønne er ennå en gang borte hos oss 😀

      God lørdag til deg!

      1. Den snøen har visst spredt seg nordover til oss også, dessverre.😨
        Ha en herlig lørdag!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg