Little Black T + Hvor mye sengetøy har vi egentlig???

Nå vil jeg ha vår!!

Jeg merker at jeg nå titter mest på fine klær man kan ha på våren og sommeren.

Denne toppen er helt perfekt! Mange fine detaljer og ikke for komplisert å strikke.

Passe tykt garn også. Ser for meg at denne blir fin i Lerke. Jeg har strikket mye i det og det holder seg veldig fint.

Jeg ville nok valgt en lysere farge enn svart.

 

MØNSTER: LITTLE BLACK T

Denne kommer høyt opp på den allerede lange strikkelista mi.

Bursdagen har egentlig vært som en helt vanlig hverdag.

I morges fikk jeg brukt litt krefter på å måke snø.

Fin trim, selv om jeg skulle ønsket snøen var borte nå.

Etter jobb, har jeg fått vasket ferdig det siste soverommet i 2. etasje.

Jeg trodde egentlig ikke vi hadde så mye sengeklær, men jammen var det mye altså.

Jeg har sortert og vasket inni alle skap og skuffer, så nå er alle sengeklærne sortert og duker og gardiner er sortert etter jul, påske, advent og annet.

Nå har jeg kun den lille loftstua igjen, så er hele 2. etasje rundvasket og ryddet. Der står det også 2 frysere som må tømmes og avrimes. Musikermannen og minsten er i gang med et nytt byggeprosjekt ute. De skal lage et lite tak over boblebadet vårt. Når det er ferdig, skal jeg sette boblebadet på plass og fylle i det. Det tar nok noen dager før de er ferdige med å bygge, så det er nok ikke klart for bading riktig enda.

 

Lurer litt på om jeg kanskje skal finne en påskekrim å se på i kveld?

 

Håper du har hatt en fin palmesøndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg